Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 22 van 22
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 augustus 2002
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    2.053

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
    Ik heb een gelijkaardig probleem. Heb ook een easy face gebouwd, en er komt fuzz uit for shure, het probleem is echter dat hij een een serieuze volumedrop zo'n 2 seconden na de aanslag. Dus als ik aansla klinkt ie de eerste twee seconden goed, daarna klinkt hij opeens veel stiller. Alsof er een volumedrop ingeprogrammeerd zit zodra het signaal onder een bepaald drempelniveau komt (een omgekeerde compressor?). Ben redelijk zeker dat het schema goed is.
    Ik heb de condensatoren die ik kon vervangen vervangen, en de transistors, maar ik blijf dit probleem hebben. Iemand een idee?
    Dat klinkt meer als een biasprobleem in 1 van de transistoren.

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Antal
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
    Ik heb een gelijkaardig probleem. Heb ook een easy face gebouwd, en er komt fuzz uit for shure, het probleem is echter dat hij een een serieuze volumedrop zo'n 2 seconden na de aanslag. Dus als ik aansla klinkt ie de eerste twee seconden goed, daarna klinkt hij opeens veel stiller. Alsof er een volumedrop ingeprogrammeerd zit zodra het signaal onder een bepaald drempelniveau komt (een omgekeerde compressor?). Ben redelijk zeker dat het schema goed is.
    Ik heb de condensatoren die ik kon vervangen vervangen, en de transistors, maar ik blijf dit probleem hebben. Iemand een idee?
    Dat klinkt meer als een biasprobleem in 1 van de transistoren.
    Ok cool, dan weet ik hoe dat klinkt en wat ik er mee aanmoet. Thx.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top