Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 80
  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 september 2002
    Locatie
    veldhoven
    Berichten
    1.109

    Standaard

    ja 2e hands mischien ja :-?

    en waarom een jcm trouwens? dan krijg je zo'n coal chamber geluid en das ook nie bepaald alles

  2. #72

    Standaard

    Ik weet niet of je ook van een mooi clean geluid houdt, maar als dit het geval is zou ik die warp laten zitten. Ik speel elke week op een Warp7 halfstack en hij scheurt als een tiet (helemaal met een in a gestemde gitaar), maar het cleane kanaal is echt bagger.

  3. #73

    Standaard

    .56 is te wienig, ik gebruik zelf .012-.62 en zit erover te denken om nog zwaarder te gaan.

  4. #74
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 april 2003
    Locatie
    Oss
    Berichten
    1.316

    Standaard

    waarom ben je tegen 2e hands?? Is erg handig en geeft geen problemen als je gewoon even goed informeerd. Er zijn hier zat mensen die zelfs spullen uit de VS over laten komen! Maar die spider is idd wel en goede versterker en 375 is niet duur. Probeer hem gewoon uit met je eigen gitaar en kijk hoe het klinkt.
    En die snaren, wat een dommme muziekzaak dat ze niet dikker dan 0.10 hebben. Ik zou echt voor 0.12 ofzo gaan.
    Grz. Bram
    TE KOOP: Warwick Corvette Proline 5-string

  5. #75
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 september 2002
    Locatie
    veldhoven
    Berichten
    1.109

    Standaard

    ja mischien vervang ik mn .56 snaar es door een bas snaar van .62

    maar hij staat nie superslap hoor, ja mischien wel net iets maar tis nie lastig tijdens het spelen ofzo


    maar wat me trouwens opvalt aan de spider II is da er geen footwitch bij zit, ja die is er wel , je kan er 1 met 2 knoppen of 1 met 4 knoppen bij doen. maar je kan dan niet zomaar van distortion naar clean gaan

    kijk die footswitch switch namelijk nie tussen de verschillende amp models, maar tussen pre-sets. nu kan je wel gewoon een pre-set maken met distortion en een met clean , maar ja dan hou je nog maar 2 kanalen over voor de effecten, en bovendien zou ik die 2 kanalen dan nog beter kunnen gebruiken voor nog een distortion type en nog een 2e clean ofzo

    dit lijkt me tijdens een optreden nogal problemen opleveren, ja nu is er wel zo'n grote footcontroller maar die zijn dus echt gruwelijk duur en da heb ik er eerlijk gezged nie over , zo'n ding is gewoonweg 300 euro

  6. #76
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    Je hebt toch ook die goedkopere 4-weg switch?
    PRS, Gibson, Gretsch, Township, Budda, National, Farfisa

    www.highspeeddirt.nl - Harde, vette, harde hardrock!
    www.band010.nl - Stuko tot-en-met!

  7. #77
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 september 2002
    Locatie
    veldhoven
    Berichten
    1.109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronald
    maar wat me trouwens opvalt aan de spider II is da er geen footwitch bij zit, ja die is er wel , je kan er 1 met 2 knoppen of 1 met 4 knoppen bij doen.
    lees es ff goed zeg :-?

  8. #78
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2004
    Locatie
    Enschede&Sleen
    Berichten
    123

    Standaard

    hey ik speel met erny ball slinky top heavy bottom, dan kun je laag spelen en toch lekker benden op je hogere snaren, als je dan laag en strak wil blijven spelen kun je dus een 7snarige :wink: of een bariton gitaar kopen, die hebben een grotere afstand tussen brug en nek. de warp 7 is er nu ook in buizen versie; de warp T(of speciale uitvoering warp X)deze kunnne de lage tonen ernorm goed aan doordat de bas goed word door gelaten door de versterker en er een kast onder zit met 2 celestion vintage 30 speakers en 2 celestion hot 100 BAS speakers.
    als je op een 7snarige gitaar speelt en je hebt een floyd rose, dan druk je die tremolo in(zodat de snaren los gaan hangen) dan brult dat eruit joh!!!! de hele winkel verzakte 10cm de grond in!!!

    maaaarrrr de gain is volgens mij zo slecht....het kraakt een beetje, maar dan ben ik ook niet echt andere super topdelen gewend, dus ik weet niet of deze gain goed is of niet
    hoi

  9. #79
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2004
    Locatie
    Enschede&Sleen
    Berichten
    123

    Standaard

    hey ik speel met erny ball slinky top heavy bottom, dan kun je laag spelen en toch lekker benden op je hogere snaren, als je dan laag en strak wil blijven spelen kun je dus een 7snarige :wink: of een bariton gitaar kopen, die hebben een grotere afstand tussen brug en nek. de warp 7 is er nu ook in buizen versie; de warp T(of speciale uitvoering warp X)deze kunnne de lage tonen ernorm goed aan doordat de bas goed word door gelaten door de versterker en er een kast onder zit met 2 celestion vintage 30 speakers en 2 celestion hot 100 BAS speakers.
    als je op een 7snarige gitaar speelt en je hebt een floyd rose, dan druk je die tremolo in(zodat de snaren los gaan hangen) dan brult dat eruit joh!!!! de hele winkel verzakte 10cm de grond in!!!

    maaaarrrr de gain is volgens mij zo slecht....het kraakt een beetje, maar dan ben ik ook niet echt andere super topdelen gewend, dus ik weet niet of deze gain goed is of niet
    hoi

  10. #80
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 september 2002
    Locatie
    veldhoven
    Berichten
    1.109

    Standaard

    verrek khad nie verwacht dat nog iemand hier op zou reageren lol


    tja warp doe ik gewoonweg gerandeerd nie, ik heb da ding al es gehoort en ik vond um nie goed

    er zijn in ieder geval 2 versterkers die ik in ieder geval graag zou willen uit proberen

    de peavey 5150
    de ranndall cyclone (of rh200sc)

    ja het vervelende aan die rh200sc is dat ik echt nergens op internet geluidsamples heb kunnen vinden. de cyclone daarentegen wel maar die is ook wel ff een prijsklasse hoger dus kwa geluid lijkt me dat het zelfde. bovendien speelt de band cold op die versterkers en zij hebben zeker een goeie sound

    de peavey 5150 heeft wel buizen en de randall nie , maar das ook wel weer een nadeel aangezien een buizenversterker nie klinkt op lage volumes. bovendien hebben peaveys geen mooie clean

    als speakerkast zou eigenlijk de randall RS125XL perfect zijn. die heeft namelijk 2x12 speakers en 1x15 speaker. dus goed genoeg voor de hoge tonen en een 15 inch speaker voor de lage

    maar het grootste probleem met die randall stuff is dat ik nie weet of ik er wel ergens aan kan komen

    helaas word het bij elkaar wel erg prijzig

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top