Na dit commentaar wist ik dat ik dit nummer zeker moest luisteren.
Ik stop ook altijd veel ideeën in een nummer en mijn referentie is prog.
En ik hoor hier ook interessante ideeën. En lekker spel.
Lekker stevig, zonder al te modern te klinken.
That said.
Ik vind het ook best wel 'aan elkaar geplakt'. Stylistisch fragmentarisch.
Positief gezegd: je hebt hier materiaal voor meerdere nummers!
Eens met Fobo: (gitaar)geluid is prima.





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers