Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telecastermaster Bekijk bericht
Ik ben het verder wel met Fobo eens. Het nummer bevat veel te veel verschillende ideeen, waardoor het erg onsamenhangend is. Stop niet te veel verschillende ideeen in 1 nummer (er is al ruim voldoende progrock in de wereld). Ik zou zeggen: werk het nummer uit in 3 verschillende songs die meer compact en samenhangend zijn. Maar goed, wat weet ik ervan? Ik ben maar een simpele surfrock-gitarist.
Na dit commentaar wist ik dat ik dit nummer zeker moest luisteren.
Ik stop ook altijd veel ideeën in een nummer en mijn referentie is prog.

En ik hoor hier ook interessante ideeën. En lekker spel.
Lekker stevig, zonder al te modern te klinken.

That said.
Ik vind het ook best wel 'aan elkaar geplakt'. Stylistisch fragmentarisch.

Positief gezegd: je hebt hier materiaal voor meerdere nummers!

Eens met Fobo: (gitaar)geluid is prima.