Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: College Blue's

  1. #1

    Standaard College Blue's

    College Blue’s
    Om met de deur in huis te vallen.
    GEEN BLUES
    En de beelden dekken de titel niet, sorry.
    Maar wel met plezier gemaakt.
    Zoals je hoort, de piano nootjes zijn ingevoerd.
    De echte pianist kwam niet opdagen.
    En aan het eind een paar maten gitaar (met de bekende sound).

    https://youtu.be/wwpO5PuHbvM

  2. #2

    Standaard

    Mooi melodieus stukje hoor. Ik houd er wel van.
    De gitaar aan het eind gaat lekker mee in de vibe.
    Ergens vind ik dat jammer. De gitaar had ook het stukje iets kunnen optillen.

    De drummer? Kwam die ook niet opdagen.
    Voor mij klinken die nogal geprogrammeerd.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top