Mooi melodieus stukje hoor. Ik houd er wel van.
De gitaar aan het eind gaat lekker mee in de vibe.
Ergens vind ik dat jammer. De gitaar had ook het stukje iets kunnen optillen.
De drummer? Kwam die ook niet opdagen.
Voor mij klinken die nogal geprogrammeerd.




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers