Netjes hoor. Ga je de flightcase ook zelf maken?
Netjes hoor. Ga je de flightcase ook zelf maken?
Ik heb het met veelmoeite en alleen handgereedschap wel gedaan. Met het juiste gereedschap gaat het een stuk vlotter natuurlijk. Het lijkt mij dan handiger om een iets ruimere flightcase op te vullen en een paar handgrepen op jouw bord te schroeven.
Ik ben redelijk handig, maar ben uiteindelijk voor een bestaande flightcase voor een keyboard gegaan. Een soort type Flyht Pro Case Korg microKorg XL +, staat nu bij Thomann voor 59 euro. (mijne is een ander model, maar gaat om het idee). Je spul moet er natuurlijk wel inpassen en moet je misschien je opzet iets aanpassen. Uiteindelijk heb ik mijn pedalboard op maat geslepen. Voor dat geld kon ik er echt niet zelf eentje maken.
Ja dat dus. Ooit wel eens van een extreem waardeloze 16 kanaals Soundcraft naar een superieure 24/4/2 tafelvan Mackie gegaan. Nadat ik de houten zijkanten van de Mackie eraf had, paste hij prima in de oude flightcase met wat extra schuim van boven. Nlusje van niks, ik was langer bezig met het solderen van de multikabel![]()
Favorieten/bladwijzers