Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 874 van 874 EersteEerste ... 374774824864872873874
Weergegeven resultaten: 8.731 t/m 8.736 van 8736
    Senior Member

Standaard

Netjes hoor. Ga je de flightcase ook zelf maken?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Netjes hoor. Ga je de flightcase ook zelf maken?
    graag, maar ik weet niet hoe ik er moet aan beginnen, ik heb maar beperkt gereedschap, ik heb bijvoorbeeld geen paneelzaag

Senior Member

Standaard

Ik heb het met veelmoeite en alleen handgereedschap wel gedaan. Met het juiste gereedschap gaat het een stuk vlotter natuurlijk. Het lijkt mij dan handiger om een iets ruimere flightcase op te vullen en een paar handgrepen op jouw bord te schroeven.

Senior Member

Standaard

Ik ben redelijk handig, maar ben uiteindelijk voor een bestaande flightcase voor een keyboard gegaan. Een soort type Flyht Pro Case Korg microKorg XL +, staat nu bij Thomann voor 59 euro. (mijne is een ander model, maar gaat om het idee). Je spul moet er natuurlijk wel inpassen en moet je misschien je opzet iets aanpassen. Uiteindelijk heb ik mijn pedalboard op maat geslepen. Voor dat geld kon ik er echt niet zelf eentje maken.
    If it ain't got purple it ain't got music.

Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door purplejohn Bekijk bericht
    Ik ben redelijk handig, maar ben uiteindelijk voor een bestaande flightcase voor een keyboard gegaan. Een soort type Flyht Pro Case Korg microKorg XL +, staat nu bij Thomann voor 59 euro. (mijne is een ander model, maar gaat om het idee). Je spul moet er natuurlijk wel inpassen en moet je misschien je opzet iets aanpassen. Uiteindelijk heb ik mijn pedalboard op maat geslepen. Voor dat geld kon ik er echt niet zelf eentje maken.
    Ja dat dus. Ooit wel eens van een extreem waardeloze 16 kanaals Soundcraft naar een superieure 24/4/2 tafelvan Mackie gegaan. Nadat ik de houten zijkanten van de Mackie eraf had, paste hij prima in de oude flightcase met wat extra schuim van boven. Nlusje van niks, ik was langer bezig met het solderen van de multikabel

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freesoul Bekijk bericht
    wegens uitbreiding van pedalen heb ik een nieuw bord gemaakt

Nice!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten