Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24

Discussie: Heavens flooding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luc-O Bekijk bericht
    Het is zeker een zoektocht. De mogelijkheden zijn eindeloos. Wel een mooie metafoor over die peuter. Zo is het (nog) wel ja
    Een peuter kun je opvoeden.
    Da’s een groot verschil.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

Senior Member

Standaard

Je kan je compositie als experiment door een ai music generator gooien en kijken of wat je terugkrijgt je verder kan helpen.
    Als tool gebruiken en controle houden over je eigen werk zou ik belangrijk vinden, manipuleer the bitch ipv andersom.
    en wat je stem betreft, die kan je ook door auto tune gooien als dat het probleem is
    niet mijn keus maar dan hoor je iig jezelf nog terug ipv iets kunstmatigs

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Als tool gebruiken en controle houden over je eigen werk zou ik belangrijk vinden, manipuleer the bitch ipv andersom.
    Dat dus.....
    ‘Before water was invented, people had to carry their boats around’
    Monty Python

Standaard

Ik heb mezelf inmiddels op een abonnement op Landr getrakteerd.

De eerste resultaten van AI-mastering vallen me zeker niet tegen.
    Zelf doe ik een eeuwigheid over iets wat op masteren moet lijken. Maar ik heb niet de juiste apps/plugins etc etc; en bovenal niet de kennis en vaardigheden die nodig zijn. Ik krijg m'n track wel iets harder en iets minder dozig, boxy, wattig, modderig en schel.
    Met Landr gaat dat in minuten (in plaats van dagen) en is het resultaat veel beter dan wat ik zelf probeer.
    Een bevriende pro heeft ook een track gemasterd voor me. Die klinkt nog wat beter dan de Landr-master, en/maar ook ietsjes minder hard. Je kunt boekenkasten vullen met teksten over of dat laatste erg is of juist goed en nog 1000 nuances.

Via Landr heb ik trouwens ook de mogelijkheid (inbegrepen) om muziek te publiceren. Dus ik zit erover te denken om de 11 nummers die ik nu heb als album uit te brengen op Spotify.

Verder heb ik via Landr de beschikking over talloze plugins etc, maar die praten helaas niet met Garageband voor iphone. Geldt ook voor de plugin-versie van de master-app. Wel jammer. Maar als ik wil migreren naar een DAW waar dat wel zou kunnen, moet ik een laptop gaan aanschaffen én heb ik m'n studio vanaf dan niet meer altijd bij me. En dat zou ook jammer zijn; want ik doe ongelofelijk veel van het minder leuke werk (editen en programmeren van van alles en nog wat) terwijl ik op de bus, werk, vrouw, voorstelling, sportwedstrijd of spoorwegovergang sta te wachten.)
    Laatst gewijzigd door edje kadetje; 22 juni 2026 om 11:39

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten