Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edje kadetje Bekijk bericht
    Heel herkenbaar: van heel tevreden naar depressief in a heart beat.

Oh echt, geen phaser op de slaggtr? You could've fooled me, in fact you did.
    Yep, killing is het 😆 Maar op een of andere manier klinkt het in mijn DAW altijd beter dan de geëxporteerde wav, is dat ook herkenbaar? Veel meer definitie. Zeker delays en reverb gaan vaak verloren na een export vind ik, dus ik heb door schade en schande geleerd om er tijdens het mixen wat meer aan toe te voegen dan wat eigenlijk goed voelt, omdat ik weet dat het na exporteren beter is.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luc-O Bekijk bericht
    Yep, killing is het �� Maar op een of andere manier klinkt het in mijn DAW altijd beter dan de geëxporteerde wav, is dat ook herkenbaar? Veel meer definitie. Zeker delays en reverb gaan vaak verloren na een export vind ik, dus ik heb door schade en schande geleerd om er tijdens het mixen wat meer aan toe te voegen dan wat eigenlijk goed voelt, omdat ik weet dat het na exporteren beter is.
    En in mijn DAW klinkt het dan ook nog veel slechter dan ik het in mijn hoofd had. :-)

Maar ...
    Ik heb er zoveel plezier in. Ik had nooit durven dromen dat ik met zo weinig middelen (Garageband op mn iphone, Blade strat, cheap ass bass, Boss Gt8; dat is letterlijk alles wat ik de laatste tijd gebruik) zulke leuke resultaten boek.

Senior Member

Standaard

Op het playbacken moet je nog wat meer oefenen , en je gitaar is vies, maak die toets eens schoon de volgende keer als je snaren vernieuwd. Verder een aardig nummer

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Op het playbacken moet je nog wat meer oefenen , en je gitaar is vies, maak die toets eens schoon de volgende keer als je snaren vernieuwd. Verder een aardig nummer
    Haha. Mooi ja, dat ik meer moet oefenen op het playbacken dan op het spelen zelf. Die snaren zitten er al drie jaar op. Want ik haaaaat snaren vervangen, zeker op floyd gitaren.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luc-O Bekijk bericht
    Thx! Een Genesis idd, pups zijn DiMarzio's, ToneZone brug en Air Norton S nek, en wat fleurige knopjes er op gezet idd Speelt als boter dat ding!
    Ik heb de EG (emerald green), volgens mij geen pickups laten vervangen, zou ik even 4m verderop moeten kijken maar lui. Als er iets vervangen is, dan alleen de brugpickup en dat is bij mij altijd de Seymour Duncan Distortion. Speelt idd als boter, al is t niet mijn boterigste Ibanez, maar zeker smooth.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ik heb de EG (emerald green), volgens mij geen pickups laten vervangen, zou ik even 4m verderop moeten kijken maar lui. Als er iets vervangen is, dan alleen de brugpickup en dat is bij mij altijd de Seymour Duncan Distortion. Speelt idd als boter, al is t niet mijn boterigste Ibanez, maar zeker smooth.
    Welke is je boterigste? Ik heb ook de EG btw

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten