Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 45
    Senior Member

Standaard

Met dank aan Eneco die zo lief was om 180 euro op mijn rekening terug te storten vanwege teveel betaald.

Senior Member

Standaard

En eindelijk is de special versie verkrijgbaar na maanden uitstel en hij zit bij mij op mijn ex variax gitaar gemonteerd.
    Eerste indruk is heel goed ik heb hem gisteren gemonteerd en snap niet helemaal waarom deze versie 100 euro goedkoper is.
    Het schijnt een gezamelijk produkt met Warwick te zijn en die zal wel een goedkopere produktie lijn hebben.
    Als je locking tuners gebruikt i.c.m. een goed gesneden topkam en nutsauce is dit volgens mij veruit de beste tremelo.
    Een floyd rose zonder de nadelen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lcvanderhelm Bekijk bericht
    En eindelijk is de special versie verkrijgbaar na maanden uitstel en hij zit bij mij op mijn ex variax gitaar gemonteerd.
    Eerste indruk is heel goed ik heb hem gisteren gemonteerd en snap niet helemaal waarom deze versie 100 euro goedkoper is.
    Het schijnt een gezamelijk produkt met Warwick te zijn en die zal wel een goedkopere produktie lijn hebben.
    Als je locking tuners gebruikt i.c.m. een goed gesneden topkam en nutsauce is dit volgens mij veruit de beste tremelo.
    Een floyd rose zonder de nadelen.
    Mooi dat ie er weer is. Was inderdaad steeds niet op voorraad. Wat ik me afvraag: gezien het zo'n soepele trem is, dan is opdrukken naast een gefrette snaar die wel op stemming moet blijven zeker een crime? Ik had op mijn Strat de trem altijd met vijf veren en vlak op de body want anders werd ik er helemaal gek van. Kan ook aan mij liggen hoor.

Verstuurd vanaf mijn motorola edge 50 neo met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Senior Member

Standaard

Nee dat is gewoon een kwestie van allebei de snaren opdrukken alleen de ene iets meer.Dat is een soort van automatisme geworden.

Senior Member

Standaard

Nee dat is gewoon een kwestie van allebei de snaren opdrukken alleen de ene iets meer.Dat is een soort van automatisme geworden.
    Hmm ok. Zover ben ik denk ik nooit gekomen..

Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Senior Member

Standaard

Ik denk dat jij verder ben als ik, wat ik ook speel ik blijf altijd die punker.

Standaard

Helemaal eens!
    Ik druk geen snaren op. Ik tel tot 4 en ga rammen.
    Heerlijk!
    Bevrijdend.
    Waarom verder dan jij?
    Op een ander spoor misschien;?
    Don’t worry
    Be happy!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

Senior Member

Standaard

Hehe ik kom ook uit de punk, vermengd met hardrock, hardcore en metal. Tegenwoordig wel wat breder maar toch. Ik heb de trem op mijn Strat in een vaste brug veranderd door er een blok hardhout achter te meppen. Krijg het er niet eens meer uit.

Rond 1990 had ik twee Charvels met locking trem. Ik was er nooit erg goed in, die gillende flageoletten op en neer wieberen enzo.

Ik vind een snaar zuiver opdrukken al erg lastig (komt ook door mijn ocd, twijfel teveel) dus twee snaren ongelijk opdrukken daar begin ik niet eens aan. Vaste bruggen voor mij. Zo nu en dan neig ik ernaar toch iets met een Floyd te kopen voor de Bad Brains momentjes maar dan wacht ik gewoon tot het over gaat.

Senior Member

Standaard

Ik ben met de jaren naar tremelo's toegegroeid en nee niet voor de hardrockrituelen maar meer de Jeff Beck benadering.
    De eerste 25 jaren had ik niet eens een gitaar met tremelo en nu mis ik hem echt op een hardtail.
    Zelfs op mijn Gibson Les Paul zit er 1 en wel de Floyd Rose FRX( een onding).
    De gitaar waar deze Vegatrem op zit heeft een hexafonisch element (fishman) waardoor ik softsynths aan kan sturen en dat is prachtig i.c.m deze trem.
    Misschien is de Virtual Jeff wat voor jou.
    Dit is een elektronische tremelo.Je hebt wel een tremelo arm maar deze is gekoppeld aan een effektpedaal.
    Je kan de tremelo arm met bijgevoegde dubbelzijdige tape op je gitaar plakken via een bevestigings unit.
    In het pakket zitten meerdere van deze bevestigings units waardoor je meerdere gitaren van de unit kan voorzien in een handomdraai.

Senior Member

Standaard

Ben wel benieuwd of iemand ervaring met dit systeem heeft. Kun je zo meeverhuizen naar een andere gitaar, zelfs een akoestische.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten