Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 413 van 414 EersteEerste ... 313363403411412413414 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.121 t/m 4.130 van 4140
    Senior Member

Standaard

Super dat ie bevalt!
    Ik vraag me dan af wat er mis is met de Soundcraft die wij met ons bandje gebruiken; die mist echt wel punch; bijvoorbeeld mijn Kemper via de Soundcraft klinkt veel ieler dan via (focusrite en RME) interface. Zal er eens in duiken waarin dat dan is (in ieder geval geen high pass filter oid).

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Super dat ie bevalt!
    Ik vraag me dan af wat er mis is met de Soundcraft die wij met ons bandje gebruiken; die mist echt wel punch; bijvoorbeeld mijn Kemper via de Soundcraft klinkt veel ieler dan via (focusrite en RME) interface. Zal er eens in duiken waarin dat dan is (in ieder geval geen high pass filter oid).
    Focusrite is gwoon goed en RME is super, de Ui24R is geen echt studio produkt eerder voor idd live. Het schijnt ook dat de UI24R 2nd gen, die ik nu heb, dat die ook beter klinkt dan de 1st gen.

Senior Member

Standaard

Beetje GAS voor een L00-achtige met zijkant klankgat, dat zou ik weleens willen proberen.
    Wellicht deze winter eens naar neuzen.
    De drang is te bedwingen, tot het ogenblik dat ik daadwerkelijk op pad ga voor zoiets, ben ik bang..
    Midnight toker.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Beetje GAS voor een L00-achtige met zijkant klankgat, dat zou ik weleens willen proberen.
    Wellicht deze winter eens naar neuzen.
    De drang is te bedwingen, tot het ogenblik dat ik daadwerkelijk op pad ga voor zoiets, ben ik bang..
    Naar verluidt is het een gen, dat vooral voorkomt onder gitaristen. Er is weinig tegen bestand.
    Let it go, Tuup...
    “Ik zou een fantastisch boek over fobieën kunnen schrijven. Als ik maar durfde.”
    V
    an Kooten & De Bie

Senior Member

Standaard

Ik merk dat ik iets vaker op de site van TFOA naar de Furch Vintage 3 OM SR kijk dan goed voor me is...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Ik merk dat ik iets vaker op de site van TFOA naar de Furch Vintage 3 OM SR kijk dan goed voor me is...
    Als je dit zo schrijft, is het pleit eigenlijk al beslecht, denk ik.....
    “Ik zou een fantastisch boek over fobieën kunnen schrijven. Als ik maar durfde.”
    V
    an Kooten & De Bie

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Als je dit zo schrijft, is het pleit eigenlijk al beslecht, denk ik.....
    Haha we gaan het zien. Na 25 jaar durf ik wel te zeggen dat gitaarspelen geen bevlieging is en in dat licht een een goede akoestische gitaar ipv een gelamineerd budget ding wel iets wat al langer in meer of mindere mate sluimert.

Maar ik schrik wel van de prijzen nu ik me wat aan het verdiepen ben. Als volledig massieve gitaar en dan ook en niet hele sobere afwerking is deze eigenlijk best scherp geprijsd, maar tegelijk meer dan ik eerder heb uitgeven aan een gitaar als ik me goed herinner.

En dat voor een gitaar die ik niet in de band gebruik maar vooral thuis op de bank... Dan ben ik ook wel weer heel behouden (en krenterig) als persoon.

Senior Member

Standaard

Haha we gaan het zien. Na 25 jaar durf ik wel te zeggen dat gitaarspelen geen bevlieging is en in dat licht een een goede akoestische gitaar ipv een gelamineerd budget ding wel iets wat al langer in meer of mindere mate sluimert.
    Ik denk dat er hele leuke gitaren te vinden zijn voor op de bank die maar een fractie van €2000 kosten.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ik denk dat er hele leuke gitaren te vinden zijn voor op de bank die maar een fractie van €2000 kosten.
    Het moet je ook aanspreken hè.
    Dat van die bank zou ik zelf omdraaien, op een podium is betrouwbaarheid en gemak belangrijk, op de bank heb je misschien ruimte voor andere eigenschappen.

Senior Member

Standaard

Maar ik schrik wel van de prijzen nu ik me wat aan het verdiepen ben. Als volledig massieve gitaar en dan ook en niet hele sobere afwerking is deze eigenlijk best scherp geprijsd, maar tegelijk meer dan ik eerder heb uitgeven aan een gitaar als ik me goed herinner.

En dat voor een gitaar die ik niet in de band gebruik maar vooral thuis op de bank... Dan ben ik ook wel weer heel behouden (en krenterig) als persoon.
    Je hoeft óns niet te overtuigen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Bij zulke belangrijke aankopen moet je niet (altijd) rationeel zijn...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Het moet je ook aanspreken hè.
    Dát dus....
    V
    an Kooten & De Bie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten