Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Een nieuw album.

Standaard Een nieuw album.

Nou ja, eigenlijk meer een tussenalbum voor het echte album waar nu aan gewerkt wordt.

Maar dit album is weer een verzameling liedjes en demo's waarvan de band heeft aangegeven dat ze er verder niets meer mee willen doen. En dat vond ik zonde dus wat liedjes geselecteerd , samen met de remixen die ik vorig jaar heb laten maken van een paar liedjes die meer verdienden dan de manier waarop ze op eerdere albums terecht waren gekomen.

En ja het blijft meer een hobby dan een verdienmodel; dit is deel twee en van deel één zijn er zomaar nul verkocht. En ik verwacht van deel 2 niet veel meer. Zo gaat dat. Maar goed; wel weer een paar leuke liedjes op de mensheid losgelaten. Dat is ook wat waard.

https://jvgm.bandcamp.com/album/negl...-hits-volume-2

Senior Member

Standaard

Ik luister nu het eerste nummer en het klinkt lekker, maar ook erg bekend. Misschien is het wat om in stereo te mixen?

Standaard

Stereo zegt u? Ik dacht toch echt....

Senior Member

Standaard

Alles komt door het midden.

Senior Member

Standaard

Mooi hoor! En in stereo ook nog!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik luister nu het eerste nummer en het klinkt lekker, maar ook erg bekend. Misschien is het wat om in stereo te mixen?
    Nummers hebben inderdaad ‘iets bekends’, lijkt me juist een pluspunt. Even gauw een paar stukjes beluisterd: klinkt lekkâh, én in stereo...
    Zal er later goed de tijd voor nemen.
    “Indien de Indianen een wat strenger immigratiebeleid hadden gevoerd, dan was het nu niet zo’n puinhoop geweest in Amerika”
    Van Kooten & De Bie

Senior Member

Standaard

Ik heb het voor de zekerheid nog even nageluisterd op mijn 'professionele' studio Kopfhörer van Superlux HD-681, kut ik weet het en vervolgens Sony MDR-7506 en nog steeds niet echt stereo. Helaas kreeg ik geen nummer zo even neergeladen. De nummers vind ik overigens helemaal goed hoor. De mix vind ik minder.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten