Ik had inderdaad de d19 en D28 maar ik merkte dat ik toch voor 95% de d18 pakte tot ik de Songwriter kocht nu gebruik ik die het meest. Ik had me voorgenomen een hummingbird te kopen mits de prijs redelijk en in nieuwstaat waarom omdat ik er over gelzen en gehoord had. en er waren er al blij met een imi. er staan er de laatste tijd best veel op MP maar ze zijn niet allemaal zoals er wordt omschreven in de advertentie. uiteindelijk kwam ik er 1 tegen van iemand die hem had gekocht voor een project wat niet doorging de gitaar zat nog in de originele verpakking en alles er nog bij zoals ooit geleverd. we zaten met een paar honderd euro verschil tussen bod en gezakte vraagprijs. het was voor mij een nadeel dt ie wat ver weg woonde maar de verkoper bood aan de gitaar te komen brengen en dat kon ik niet afslaan. Nu het antwoord op geluid ik vind de songwriter iets warmer van geluid wat me meer aanspreekt ik zal deze waarschijnlijk meer gebruiken Ik vind het ook handig dat die write een ingebouwd stemapparaat heeft. de Hummi heeft wel een module die je op een versterker kan aansluiten te regelen in het klankgat. ik heb nog niet kunnen ontdekken of en waar er een batterijtje in zit bij de writer zit er aan de zijkant een regelkastje waar d batterij in zit . We zullen zien wat een blijvertje wordt/is.
bedankt voor alle reacties.

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers