Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Standaard Grote verschillen in prijs op marktplaats

Hi,

Ik vraag me af of er meer ervaringen zijn mbt 2e hands microfoons waarin er supergrote prijsverschillen te zien zijn en er nog meer aan de hand is. Ik zal het even uitleggen.

Ik ben op zoek naar een neumann tlm103. Een microfoon die nieuw ruim 1200 euro kost. Tweedehands zie ik deze microfoon voorbijkomen voor 700 euro, maar ook voor 300. Er staan vijf advertenties, waarvan er vier tussen de 300 en 450. Echter zie ik dat alle vier deze aanbieders slechts 4 tot 6 maanden actief zijn en allemaal uit dezelfde stad komen.

Ik schrik als eerst voor het lage bedrag waarvoor deze microfoon weg gaat. Tevens heb ik er niet een goed gevoel bij om te reageren op de goedkoopste waarbij gebruikers slechts een aantal maanden actief zijn.

Zie ik spoken?

Wat zouden jullie doen?

Senior Member

Standaard

De markt wordt overspoeld met kopiëen, misschien is dat een verklaring. Hij is nagelneu ook een stuk goedkoper te vinden.

Standaard

Oei....heb je dat bij microfoons ook al!?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick trodat Bekijk bericht
    Oei....heb je dat bij microfoons ook al!?
    Ben je serieus?

Oké, speciaal voor jou:

Linkje
    Laatst gewijzigd door Erik de Perik; Vandaag om 17:31

Standaard

Nou ja, ja eigenlijk. Wellicht dat ik onder een steen heb geleefd. Ik ken de diy producten (die overigens top zijn). Maar ik wist niet dat er echt bodies , shockmounts en logos van Neumann rond gingen.

Standaard

Ik zit nu een youtube film te kijken over fake tlm103. Zeer interessant. Nu heb ik een antwoord. Die aanbieders op marktplaats zijn zeer waarschijnlijk nep.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten