Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 35 van 35
    Senior Member

Standaard

Ik had je bijdrage over dat draadloze schakelaartje wel gezien, Pepe, maar ik vond de nadelen ervan nog niet zo "rock and roll"
    Och ja, gitaristen, soms zijn het nèt mensen...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piezo Bekijk bericht
    Ik had je bijdrage over dat draadloze schakelaartje wel gezien, Pepe, maar ik vond de nadelen ervan nog niet zo "rock and roll"
    Ohnee, met schakelaartje bedoel ik dat ding dat je volume halveert waardoor je "2" standen krijgt maar in feite de functie van je volumepot overneemt dus beetje een wassen neus/sigaar uit eigen doos.

Jouw oplossing vind ik ook veel rock'n roller dan zo'n gay airpatch maar soit, het doet precies wat topicstarter vroeg dus dan post je dat.

Dat het draadje nog doorloopt als ware het probleem nog niet opgelost is een van de vele features die dit forum zo uniek & onweerstaanbaar maakt
    Laatst gewijzigd door Pepe; Gisteren om 23:47

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Dat is maar betrekkelijk, Erik. Echt van smerige distortion naar super clean gaat je niet lukken met je volumepot.
    Ik vind het heel teleurstellend dat jij aan mijn expertise twijfelt, maar oké super clean krijg je het niet. Voor mij is dat alleen maar een voordeel trouwens. Het laatste geniale wat ik op mijn Supersonic heb ingeregeld is standaard op het lead kanaal maar dan met een crunch sound, gitaarvolume terugdraaien is clean zonder rafel en een OCD clone doet dan de lead. Volume pedaal tussen de regelbare dend/return kan ook nog van alles betekenen, maar bandleden hebben daar vaak het geduld niet voor.

Senior Member

Standaard

’t Moest ’n keer gezegd gaan worden, Erik, en zoals je ook al aangeeft: ook niet geheel onterecht.
    “U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
    Van Kooten & De Bie

Senior Member

Standaard

Ik accepteer het met tegenzin.

Maar wil jij echt heel graag een super clean geluid? En wat dan, dat van een JC120, een Fender Twin, een rack?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten