Ik heb er wel een zwak voor.
Mijn broer heeft (ik gok) 5 jaar op een Welson (Italiaanse) gespeeld.
Met zijn vingers. Bewaar daar leuke herinneringen aan.
Veel geluk ermee!
Vriendelijke groet, Gus
Ik heb er wel een zwak voor.
Mijn broer heeft (ik gok) 5 jaar op een Welson (Italiaanse) gespeeld.
Met zijn vingers. Bewaar daar leuke herinneringen aan.
Veel geluk ermee!
Vriendelijke groet, Gus
In Tartiflette we trust…..
Favorieten/bladwijzers