Ik heb er wel een zwak voor.
Mijn broer heeft (ik gok) 5 jaar op een Welson (Italiaanse) gespeeld.
Met zijn vingers. Bewaar daar leuke herinneringen aan.
Veel geluk ermee!
Vriendelijke groet, Gus