Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
Ik kom enkel nog in The Jam Amsterdam,
Soort muzikanten sociëteit met cafe en 12 ruimtes, verhuur, reparatie, cursus, evenementen..
enfin, die hebben hun eigen agenda, dat is gratis content die je automatisch zou kunnen laten inlopen,
plus zo'n bookingstool.... dan gaat zo'n pagina echt wat doen, gaat het leven,
want als het een statische pagina is die verder nooit verandert is er geen reden om terug te komen,
maar is logisch natuurlijk

Ja, er zelf naar toe, daar ontkom je niet aan als het verder gaat dan vrijblijvend contact,
wij hadden daar vroeger een speciale afdeling voor die dat deed, is ook een soort speciaal soort mens,
zoals een programmeur en een designer een speciaal soort mens zijn,
om dat allemaal in je eentje te moeten doen.... uitdaging, tijd & geld
Ik ken The Jam van de website inderdaad. En vaker over gehoord. Lang in Amsterdam gewoond.

Ik heb hier en daar wat hulp en mijn vriendin helpt ook met het een en ander aan de site etc maar uiteindelijk zou ik dat allemaal alleen moeten doen. En dan is het grootste probleem. Simpelweg tijd. En wederom zeker zonder inkomsten van de site is het elke keer een afweging: werk ik hier aan of iets wat geld opbrengt. Het zal dus allemaal ook wat langzamer gaan dan dat ik wil maar helaas weinig keus.

En ja vooral programmeurs zijn vaak een tikkeltje apart Moet er regelmatig werktechnisch contact mee hebben en dat is altijd even aanpassen hehe.