Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 34 van 34

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik zat nog even te mee te denken over het bezoekersaantal op te schroeven,
    misschien een idee om, naar model van restaurants, een online reservering applicatie te implementeren,
    die werken ook met kalenders en uren die je kan claimen, werkt prima,
    oefenruimtes is nu nog een kwestie van bellen wat hopeloos ouderwets is dus daar zit je USP,
    unique selling point in goed Nederlands,
    is wel een 2.0 upgrade wat betreft het nu is maar no guts no glory
    Nou, het goede nieuws is dat die optie standaard al in de software zit. En simpelweg zo aan te zetten is.
    Het "slechte" nieuws is dat ik daarvoor eerst (intensief) contact zal moeten hebben met elk bedrijf die dit wilt. Want online reserveren aanzetten van mijn kant heeft natuurlijk geen zin zonder volledige medewerking van het bedrijf in kwestie. En ik kan me voorstellen dat dat in eerste instantie niet vaart zal lopen als ze hun eigen boekingsformulieren hebben waar mensen al gebruik van maken.
    Kip ei verhaal. Ik wil bezoekers trekken met dit soort opties maar ik heb bezoekers nodig om dit soort opties te kunnen gebruiken.
    Maar absoluut iets dat in de planning staat voor de toekomst en gelukkig makkelijk te implementeren met de huidige software.
    En ik waardeer het meedenken!
    Laatst gewijzigd door Sonus Studios; Vandaag om 10:24

Standaard

Ik zat nog even te mee te denken over het bezoekersaantal op te schroeven,
    misschien een idee om, naar model van restaurants, een online reservering applicatie te implementeren,
    die werken ook met kalenders en uren die je kan claimen, werkt prima,
    oefenruimtes is nu nog een kwestie van bellen wat hopeloos ouderwets is dus daar zit je USP,
    unique selling point in goed Nederlands,
    is wel een 2.0 upgrade wat betreft het nu is maar no guts no glory
    Ik kan bedrijven ook bijvoorbeeld evenementen laten plaatsen op mijn site, coupons (kortingen) en volgens mij nog het 1 en ander.
    Dan gaat zo'n bedrijfspagina natuurlijk wel interessant worden. Als je in 1 keer alle informatie kunt zien, speciale acties, online reserveren, noem maar op. Maar krijg dat maar eens voor elkaar met alle bedrijven. Ik mag al blij zijn als 10% op mijn mailtje gaat reageren deze week denk ik haha.
    Bedrijven zijn in het algemeen niet zo happig op mails met "aanbiedingen" van andere bedrijven. Wat meestal betekent dat gewoon "wij willen je iets verkopen wat je niet nodig hebt".

Wat ik zelf erg zie zitten is om bij bedrijven langs te gaan (al dan niet tegen betaling uiteindelijk) om mooie foto's of een video tour te maken om dat dan op hun bedrijfspagina op Sonus Places te zetten.
    Maar wederom geen idee of mensen daar behoefte aan hebben. Kwestie van uitproberen en in eerste instantie gratis aanbieden aan een x aantal bedrijven.
    Laatst gewijzigd door Sonus Studios; Vandaag om 10:29

Senior Member

Standaard

Ik kom enkel nog in The Jam Amsterdam,
    Soort muzikanten sociëteit met cafe en 12 ruimtes, verhuur, reparatie, cursus, evenementen..
    enfin, die hebben hun eigen agenda, dat is gratis content die je automatisch zou kunnen laten inlopen,
    plus zo'n bookingstool.... dan gaat zo'n pagina echt wat doen, gaat het leven,
    want als het een statische pagina is die verder nooit verandert is er geen reden om terug te komen,
    maar is logisch natuurlijk

Ja, er zelf naar toe, daar ontkom je niet aan als het verder gaat dan vrijblijvend contact,
    wij hadden daar vroeger een speciale afdeling voor die dat deed, is ook een soort speciaal soort mens,
    zoals een programmeur en een designer een speciaal soort mens zijn,
    om dat allemaal in je eentje te moeten doen.... uitdaging, tijd & geld
    Laatst gewijzigd door Pepe; Vandaag om 11:04
    Was dit nuttig? Y/N

ℬℯℱ퓊풸퓀풾퓃'풩풾풸ℯ!™️

Standaard

Ik kom enkel nog in The Jam Amsterdam,
    Soort muzikanten sociëteit met cafe en 12 ruimtes, verhuur, reparatie, cursus, evenementen..
    enfin, die hebben hun eigen agenda, dat is gratis content die je automatisch zou kunnen laten inlopen,
    plus zo'n bookingstool.... dan gaat zo'n pagina echt wat doen, gaat het leven,
    want als het een statische pagina is die verder nooit verandert is er geen reden om terug te komen,
    maar is logisch natuurlijk

Ja, er zelf naar toe, daar ontkom je niet aan als het verder gaat dan vrijblijvend contact,
    wij hadden daar vroeger een speciale afdeling voor die dat deed, is ook een soort speciaal soort mens,
    zoals een programmeur en een designer een speciaal soort mens zijn,
    om dat allemaal in je eentje te moeten doen.... uitdaging, tijd & geld
    Ik ken The Jam van de website inderdaad. En vaker over gehoord. Lang in Amsterdam gewoond.

Ik heb hier en daar wat hulp en mijn vriendin helpt ook met het een en ander aan de site etc maar uiteindelijk zou ik dat allemaal alleen moeten doen. En dan is het grootste probleem. Simpelweg tijd. En wederom zeker zonder inkomsten van de site is het elke keer een afweging: werk ik hier aan of iets wat geld opbrengt. Het zal dus allemaal ook wat langzamer gaan dan dat ik wil maar helaas weinig keus.

En ja vooral programmeurs zijn vaak een tikkeltje apart Moet er regelmatig werktechnisch contact mee hebben en dat is altijd even aanpassen hehe.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten