Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 34

Threaded View

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik zat nog even te mee te denken over het bezoekersaantal op te schroeven,
    misschien een idee om, naar model van restaurants, een online reservering applicatie te implementeren,
    die werken ook met kalenders en uren die je kan claimen, werkt prima,
    oefenruimtes is nu nog een kwestie van bellen wat hopeloos ouderwets is dus daar zit je USP,
    unique selling point in goed Nederlands,
    is wel een 2.0 upgrade wat betreft het nu is maar no guts no glory
    Ik kan bedrijven ook bijvoorbeeld evenementen laten plaatsen op mijn site, coupons (kortingen) en volgens mij nog het 1 en ander.
    Dan gaat zo'n bedrijfspagina natuurlijk wel interessant worden. Als je in 1 keer alle informatie kunt zien, speciale acties, online reserveren, noem maar op. Maar krijg dat maar eens voor elkaar met alle bedrijven. Ik mag al blij zijn als 10% op mijn mailtje gaat reageren deze week denk ik haha.
    Bedrijven zijn in het algemeen niet zo happig op mails met "aanbiedingen" van andere bedrijven. Wat meestal betekent dat gewoon "wij willen je iets verkopen wat je niet nodig hebt".

Wat ik zelf erg zie zitten is om bij bedrijven langs te gaan (al dan niet tegen betaling uiteindelijk) om mooie foto's of een video tour te maken om dat dan op hun bedrijfspagina op Sonus Places te zetten.
    Maar wederom geen idee of mensen daar behoefte aan hebben. Kwestie van uitproberen en in eerste instantie gratis aanbieden aan een x aantal bedrijven.
    Laatst gewijzigd door Sonus Studios; Gisteren om 10:29

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten