Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Discussie: EPK website maken

Senior Member

Standaard

Ten eerste: van harte met jullie/jouw deal!!!
    Ten tweede: als je members aanklikt gaan de woorden in menu door elkaar heen..... (zie foto).
    Voor de rest: hartstikke mooi, zeker voor een eerste keer.

Ik zit op Win10, en Chrome Version 138.0.7204.158 (Official Build) (64-bit).

Senior Member

Standaard

Dank voor de moeite wordt gewaardeerd! Is t alleen bij dat menu of alle? De (foutieve) spacing zou wel overal t zelfde moeten zijn.

Senior Member

Standaard

Zal even kijken voor je......

Senior Member

Standaard

Nee, nu is het goed, heb je er iets aan gedaan? Zelfde PC nog steeds hier......

Senior Member

Standaard

Yep, heel simpel het font van t menu (en de social media icoontjes) kleiner gemaakt. Moest ook om andere reden (overlappende blokken waardoor op mobieltjes klikken niet jelaaml lekker ging en nog steeds beetje smoeilijk gaat). De overlap is nu een heel stuk minder idd, thanks!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Ten eerste: van harte met jullie/jouw deal!!!
    Ten tweede: als je members aanklikt gaan de woorden in menu door elkaar heen..... (zie foto).
    Voor de rest: hartstikke mooi, zeker voor een eerste keer.

Ik zit op Win10, en Chrome Version 138.0.7204.158 (Official Build) (64-bit).

Uit de heup geschoten;
    Ik zie eigenlijk continu tekst achter het menu lopen. Die blauwe lijn impliceert bij mij de grens van het menu naar het contentdeel daarna maar is dat dus niet. Die lijn loopt ook gewoon door de tekst heen die je bij het scrollen tegenkomt. Zelfde geldt eigenlijk voor het logo dat overal doorheen en zelfs overheen gaat. Dat gaat natuurlijk ten koste van de leesbaarheid maar geeft me ook het gevoel dat het technisch niet correct functioneert, de site niet goed is ingeladen oid.

Persoonlijk zou ik het logo boven (of onder) het menu plaatsen en de tekst bovenaan lijnen naast de blauwe lijn op een rustige achtergrond.
    Als mensen naar je website komen willen ze waarschijnlijk wat over jullie zien/lezen en dan moet dat ook goed kunnen.

Verder gefeliciteerd met je contract! Klinkt heel serieus en ook wel een compliment voor alles wat je gemaakt hebt!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten