Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 4122

Hybrid View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    ...kan me voorstellen dat ook dat ding op laag volume via studiomonitoren of koptelefoon een heel ander geluid geeft dan op hoog volume via een PA of FX return. Ben benieuwd naar hoe je dat gaat ervaren.
    Maar dat zal ook afhangen van je gebruik. Als je niet wisselt tussen thuis of live gebruik heb je daar natuurlijk ook geen last van.
    Daar ga ik ook wel van uit; ik denk dat elk apparaat onder wisselende omstandigheden ook anders klinkt. Het geluid direct uit mijn versterker klinkt anders dan dat zelfde geluid via de Focusrite, DAW en mijn (kleine) Genelec monitoren. Maar ik kan me niet voorstellen dat het verschil zo groot is dat ik een miskoop zou hebben gedaan.
    Overigens vanmiddag bericht van Thomann ontvangen dat het apparaat klaar voor verzending was. Wonderlijk voor een levertijd van zes tot acht weken. Maar je weet natuurlijk niet wat er onderweg allemaal gaat gebeuren.
    We wachten af.
    “U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
    Van Kooten & De Bie

Senior Member

Standaard

@DaVinci
    Ga er maar vanuit dat op al die filmpjes een behoorlijke nabewerking zit. Soms helpt het ook om de compressie (Stable Volume) uit te zetten, maar da's niet bij ieder YT filmpje mogelijk.

@Fobo
    Spannend wat de vervoerders er nog allemaal mee gaan doen....

Senior Member

Standaard

En dan heb je dit weer.

En dit.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten