Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: EPK website maken

Senior Member

Standaard EPK website maken

Hola! Zitten er hier mensen met een sense of website design, al dan niet vanuit beroepsmatig gedoe? Ik heb voor t eerst in mijn leven een website gebouwd en zoek wat feedback. Heb mijn best gedaan m zo 'responsive' te maken, dus voor mobiel, tablet div browsers etc, maar dat is nog best lastig. De site is bedoeld als EPK (electronic press kit) want ik heb getekend bij een platenmaatschappij en dan horen dat soort dingen blijkbaar

https://mysticaldeath.com/

Hoor graag wat jullie vinden, dank!

Senior Member

Standaard

Fu, ik - niet gehinderd door enige beroepsmatige kennis - vind het een strak, sober design, dat ik goed bij het genre vind passen. Je gaat je gelukkig niet te buiten aan te veel verschillende lettertypes, waardoor het mooi overzichtelijk blijft. Tekstueel houd je het ook mooi tot het hoognodige beperkt.
    Eén ‘maar’: het ‘pulserende’ beeldmerk komt terug op alle pagina’s. Ik zelf word daar wat simpel van, en zou dat beperken tot gebruik op de homepagina.
    En felicitades met je platendeal!
    “U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
    Van Kooten & De Bie

Senior Member

Standaard

Dank Foob . Ja dat pulserende dinges staat nog ter discussie haha. Als t goed is valt ie op de mobiel weg. Moet nog meer sleutelen. Leuk dat t sobere design je opviel, begon eerst met heel veel zombies en felle kleuren maar koos uiteindelijk voor dit. Die felle zombies komen na een tijdje wel, leuk om 1x per jaar een nieuwe site design te doen

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten