Oei, dat was voor mij ooit heel.confronterend. Kon alle therapeuten oo afstand houden, behalve pmt, verraadde ik mezelf altijd onmiddellijk bij.
Hou je bek, klootzak, zoek werk![]()
Bedoel hier overdosis proletrij. Hou van fairplay, maar derde graads one-linertjes rond schreeuwen en dan verwachten dat iemand van goede wil dat tot een leuk iets breidt. Hou er niet van, zoals een oude zak ooit eens riep, donder op en ga wat doen.
Ben je het nou aan het opnemen voor iemand die dat volgens mij heel goed zelf kan, of komen er herinneringen uit je eigen verleden naar boven? In beide gevallen vind ik je reactie nogal overtrokken.
“U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
Van Kooten & De Bie
Ge hebt gelijk. Was lekker![]()
Ik weet niet in welke mate het AD een soort Rotterdamse Telegraaf is, maar waar rook is...
https://www.ad.nl/binnenland/terwijl-bax-music-op-rand-van-de-afgrond-stond-werd-directeur-jochanan-alleen-maar-roekelozer~a08f7b5f/
“U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
Van Kooten & De Bie
Bax had bijna 43 euro miljoen schuld. Bedrijf gaat failliet en meneer Bax koopt de zaak terug voor 15 miljoen euro .
Ik zeg goed gedaan ( een slecht mens zou kunnen denken dat hij het expres zo heeft gedaan ), die kleine 30 miljoen zal toch nog wel ergens zijn !! Onnie ?
Al dat gesodemieter zou voor mij een reden zijn om er nooit wat te kopen!
Favorieten/bladwijzers