Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24

Discussie: Donner HUSH X Pro

Senior Member

Standaard

Ooit voor een neukertje een akoestische Chinese Fender besteld; op zich best wel een kutgitaar, maar voor 105 EUR dan weer niet. Voor mijn werk een HB gekocht voor 59 EUR en die was ook prima.

Wij hadden hier ooit de lead gitarist van Embroidium, al was daar nooit enig bewijs van. En die had een extreme hekel aan Chinese gitaren , hij noemde dat Bamië zelfs, totdat hij er zelf eentje kocht.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MacGyverGear Bekijk bericht
    Klinkt in mijn oren al prima als alternatief voor een akoestische gitaar. [...] Maar dit is wat ik zocht.[...] En het voelt alsof ik hier zeker een paar jaar op verder kan.
    Felicitades met je aankoop en happy playing! Jij bent er blij mee, en daar gaat het om!
    “U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
    Van Kooten & De Bie

Standaard

@Fobo: Thanx! Komt goed.

Over het algemeen zijn mijn ervaringen met Chinese producten (electronica voornamelijk) best goed. Een element in een gitaar kan wel een lichte storing in het geluid hebben, maar met de Donner gitaar is het een iritante hoge buzz (ipv de 50hz hum). Behoorlijk storend geluid als je naast zang alleen deze gitaar gebruikt als begeleiding. Misschien is een electrische partij wel te doen in een mix met andere instrumenten, dan valt het minder op.

Over de Fender Acoustasonic las ik ook wat ervaringen van mensen die een storing in het geluid hadden maar toen ik deze gisteren testte was hij naast een ruisje vrij van 'hum'. In de mode waar hij een akoestische nabootst (met Piëzo geloof ik) is ie nog stiller. Nog even vergelijken met de Yamaha maar zeker bruikbaar in een situatie waar hij uitversterkt wordt en als enige te horen zal zijn.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Die tijd is voorbij. Ik ben destijds zo ongeveer tot op de grond afgebrand vanwege HB gitaren, want China dus slecht. Die tijd is voorbij; alles kan nu...... namaste.
    Ik moest even zoeken, wat is HB maar haha. Aha.. Harley Benton. Die maken ook handige oplossingen voor pedaaltjes te voeden geloof ik. Gitaren ken ik niet van ze. Heb wel een beul van een Powerbank van dit merk. Prima kwaliteit.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten