Mijn Steinberger is in Indonesië gemaakt, voor het geld best goed afgewerkt moet ik zeggen…..
Ik ben eigenlijk ook geen gitarist, maar bassist!
Ik zelf ben groot fan van de Dönner KEBAB X 2.0, die smaakt ik bedoel klinkt heerlijk
Ik ben voor dat soort omstandigheden terug geschaald naar ukelele.
Bleek nog reuze fun te zijn ook.
Maar als je van wat shredden houdt heb je daar niets aan, dat begrijp ik.
Vroeger was de toekomst beter.
Heb de Donner Hush X Pro zojuist getest en bespeeld. Spelen lukt prima maar zodra. Heb (om alles uit te sluiten verschillende apparaten geprobeerd. Van geaarde mixers tot apparaten met groundlift, en DI. Telefoons ver weg, geen TL, etcc.. het zit gewoon in dit ding. Daarbij maken de selecties die je doet met knoppen stoorgeluidjes te maken.. en zelfs het knipperen van de lampjes is een beetje te horen in de hoge buzz..
Ik luisterde ook nog wat opnames om te kijken of het misschien aan degene die ik hier heb ligt maar ook daar hoor dezelfde irritante buzz.. Er zit op de meeste patches ook een noisegate om het een beetje te maskeren maar dit helpt niet echt.
Misschien ben ik ook een beetje verwend, de Line 6 is echt super stil, in vergelijk met de Yamaha silent (raar woord in deze context.. ). Met een PA flink open ruist ie behoorlijk, maar in vergelijk met de Donner is de Yamaha Silent toch echt 'silent'.
Wat kun je verwachten voor 4 tot €500?? De Hush X Pro heeft betere elementen dan zijn voorganger. Het is zeker een leuk ding.. Compleet!! Super veel mogelijkheden en FX zijn prima bruikbaar. Maar ik twijfel nu of Pro niet verwijst naar 'programmeerbaar'.![]()
Laatst gewijzigd door MacGyverGear; Gisteren om 00:05
Gewoon een proletending
En schei uit met die dubbele punten.
Je bent al irritant genoeg.
Geenszins. Afgezien van het feit dat ik een individu ben dat via een tweede generatie toestand voorzien is van een afkeer van welke groepsidentiteit dan ook, vind ik het een vreemde opmerking.
Je bedoelt de kliek van Omtzigt? Terecht, Bontebal
Er moet wat gebeuren, geen grote leider onzin graag, dank je.
Favorieten/bladwijzers