Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 17 van 18 EersteEerste ... 715161718 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 161 t/m 170 van 175

Discussie: Bax shop failliet

Standaard

Ik ben mijn tuinhuis aan het opruimen en ik kwam een oude catalogus van Boss tegen, enkel van efectpedalen maar de vochtigheidsgraad was helaas te hoog geweest en is hij volledig voor de vuilbak, het deed me wat heimwee krijgen naar de tijd dat je zo'n boekjes graties kon mee nemen om thuis in je zetel ervan te genieten of kwijlen* (schrappen wat niet past)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Tja, ik weet het niet. Soms wel, soms niet. Ik heb 18 jaar geleden een hele rits tele’s getest, en ondanks (veelal) gelijke specs waren het allemaal verschillende gitaren. Ik ben blij dat ik toen wel de tijd heb genomen om het juiste type te zoeken. Was nog bij Feedback in Rotterdam volgens mij. Uiteindelijk dat type gekocht bij NL muziek in Almere.

Mijn Gretsch heb ik dan weer wel online besteld.
    Ik denk dat t wellicht uitmaakt dat ik eigenlijk op 1 gitaar altijd Ibanez koop, daar zit vermoed ik denk ik weinig verschil tussen verschillende exemplaren van hetzelfde model/type. En uberhaupt weet je/ik wat je van Ibanez kan verwachten qua pleejabillitie

Senior Member

Standaard

Pepe, bedenk dat 1 HFL van 1988 1 euro van nu is. Leuke lijst. Ik speelde ca. 1985 op een Gibson LP Custom 1974 als arme student, zou ik nu niet meer kunnen betalen.

Senior Member

Standaard

Ik weet niet of het hier al staat maar Bax krijgt een doorstart , onder leiding van voormalig directeur Jochanan Bax en Stijn Bakkeren.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Ik weet niet of het hier al staat maar Bax krijgt een doorstart , onder leiding van voormalig directeur Jochanan Bax en Stijn Bakkeren.
    En maandag as gaat Amsterdam weer open om 13.00 uur!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    En maandag as gaat Amsterdam weer open om 13.00 uur!
    Joy joy happy happy.
    Vind het een stuk interessanter dat Thomann Hughes & Kettner heeft overgenomen.

Senior Member

Standaard

Overigens alleen Hughes & Kettner. Dus niet HK Audio en MindPrint.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ik denk dat t wellicht uitmaakt dat ik eigenlijk op 1 gitaar altijd Ibanez koop, daar zit vermoed ik denk ik weinig verschil tussen verschillende exemplaren van hetzelfde model/type. En uberhaupt weet je/ik wat je van Ibanez kan verwachten qua pleejabillitie
    Ik bedoel eigenlijk verschillende types. Van de Fender telecaster heb ik de Standard MIM, Highway 1, Baja, Korea Lite Ash en nog eentje getest. En dat waren allemaal best verschillende gitaren, ondanks grotendeels dezelfde specs.

Onderling verschilden de Baja’s dan wel weer weinig tot niets.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Kleine winkel? Dan refereer je waarschijnlijk aan hun laatste locatie, midden in de stad, aan de gracht. Daarvoor zaten ze in een behoorlijk groot pand, langs het spoor naar Kampen. Heb hier ook veel gulden's en euro's besteed, daarentegen ook veel in kunnen ruilen, vaak tegen erg goede prijzen (bijv. een Peavey Destiny Custom voor fl. 900,- gekocht bij Ronald Suiker in Den Haag, anderhalf jaar later ingeruild bij Big One waar ik er fl. 1800,- voor kreeg).
    Ja, die bedoel ik ook. Was inderdaad een mooie winkel met een heel divers aanbod, ze hadden bijna alles voor de hele band. En voor zo’n divers aanbod was het dan weer niet heel ruim, in mijn herinnering i.i.g. Het aantal gitaren in de winkel was niet heel groot bijvoorbeeld.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten