Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
Hoi hoi Stratje
Fijn je weer te zien en horen.

Ik heb er met plezier naar geluisterd en ga dat vanavond nog eens doen.
Fashionably late, zeg maar.

Ik vind het wel wat.
Ik zou je alleen op het hart willen drukken een beetje uit te kijken met dat AI. Er zijn als een stuk of 7 dingen van een van mijn kinderen gejat. Niet zo’n beetje: Echt gejat.

Verders, waarom zou ik vanavond nog eens luisteren als ik het niks vond?
Vriendelijke groet, Gus
Toen ik dit schreef, was ik nog nèt thuis. Een paar dagen later zijn TLOML ofwel the love of my life vertrokken met ons tentje. Beperkte ( veilige) toegang tot internet.

Sindsdien oude vrienden opgezocht (rand Mont Ventoux), iets minder oude vrienden opgezocht (noordoost Spanje), en iets gevierd wat de moeite van het vieren was.

Ik was ‘instrumental’ bij het ten grave dragen van The Deep Underground Poetry forum. De Webmistress (Brits, they don’t mince their words) had alle ballet heul lang in de lucht gehouden. Een free speech forum. Zolang je niemand verbaal aanviel of plagiaat pleegde was alles toegestaan. Vrijwel alle samenwerkingen die ik de afgelopen 3 jaar heb geplaatst waren daarvan afkomstig. Ik vind het vreselijk jammer en een verlies voor de ‘leden’.
En mijn samenwerkingen waren nog wel de meest fatsoenlijke.
Uniek!!!

Zoals GN met zijn Politiek draad. Veel minder opwindend, maar volkomen uniek. Hulde aan HanS!!!

Het forumleven heeft tijdens Corona een knauw gekregen en heeft zich niet best hersteld.

Ik persoonlijk vind het kwantitatief minder, maar verder nog erg de moeite waard.
En stiekem hoop ik dat de ploeg die nu nog aanhaakt, dat zal blijven doen.
En ik hoop dat ik jou dus ook regelmatig langs zie komen.
Lang verhaal op een korte vraag.
Vriendelijke groet, Gus