Ook dat gaat inderdaad fout Pepe,dan nemen ze een filosofie student aan als trainer.
Iedereen dacht, dat kan nooit wat worden en die maakt ze nog kampioen ook.
Komt eraan! Ik lees het forum de laatste tijd zonder regelmaat.. dus die miste ik even. Even kijken hoe ik er foto's op kreeg!
\
Peter Bosz zei deze week, of we nog kampioen worden weet ik niet maar we hebben in ieder geval het beste team.
Ok. Ik dacht, als je het beste team hebt maar je wordt toch niet kampioen dan ligt het dus aan de trainer niet?
Ik zie trouwens dat Feijenoord bij de bookies als favoriet staat dus als die gelijk hebben zou ik zondagavond het Leidseplein even mijden.
Alledrie de teams zijn dit jaar heel wisselvallig.Psv begon heel goed tot sommige spelers ineens naast hun schoenen gingen lopen en dat voetbalt nou eenmaal moeilijk.Ajax kon hierdoor makkelijk doorstomen zonder echt de sterren van de hemel te spelen en Feyenoord begon gewoon met de verkeerde trainer, hoewel hij internationaal Feyenoord aardig op de kaart heeft weten te zetten.Helaas was door zijn speelstijl op een gegeven moment de ziekenboeg overvol.
Maar rappen dat ze kunnen.
Gaat dit nog wel over Bax
Favorieten/bladwijzers