Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Standaard Line Amplifi150 doet niets meer

Collega gitaristen,

Misschien kan iemand mij een goeie aanwijzing geven.
    Heb een Amplifi150 van Line 6 goedkoop over kunnen nemen (defect..)
    Op google had ik al gelezen dat het niet al te beste versterkers zijn....en de support van Line 6 bagger
    Ben toch nieuwsgierig wat het zou kunnen zijn, heb beide printplaten eruit gehaald, maar zie niet echt visuele schade. Heb spanning na de gelijkrichting. Zou heel het apparaat niet kunnen opstarten omdat het micro sd kaartje niet meer goed zou werken? Of zou ik altijd enig leven erin moeten krijgen zonder sd kaart? Schema heb ik niet kunnen vinden.
    Stekkers en kabels lijken ook allemaal goed vast te zitten,
    Voordat ik hem ga ombouwen naar een losse speakerbox (er zit wel een celestion G 12 80 in..), is de vraag of er iemand is die ervaring heeft of gehad met deze storing bvd!
    Laatst gewijzigd door telecaster01; Gisteren om 17:23

Senior Member

Standaard

Misschien kun je de SD kaart klonen naar een frisse?

Standaard

Ha Erik, Ook al aan gedacht, maar ik zag dat er alleen maar 4 of max 8 gb in kan. Daar is nog geeneens zo makkelijk aan te komen...., en ik had al geprobeerd de software te downloaden vanaf de Line 6 site, maar dat is ook niet echt gebruikersvriendelijk ( smartrsreens moeten worden uitgezet en dan nog gaat het niet echt soepel ( maar dat kan ook aan mij liggen hoor).De vraag blijft, komt er helemaal geen leven in de versterker als de sd card defect mocht zijn, waarom niet gewoon gekozen voor een EEProm om de drivers op te zetten.

Senior Member

Standaard

Die micro sd kaartjes zijn er nog zat te vinden, lijkt het. Deze bijvoorbeeld.

Zo te zien doet Hanex de Line 6 service in de Benelux.
    Laatst gewijzigd door Erik de Perik; Vandaag om 14:17

Standaard

SD card besteld, even afwachten dan maar weer......

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten