-
Ik speel in 2 bandjes.
1 met "echte" versterker zogezegd, en de andere digitaal (Kemper).
Ik heb in de band waarin ik met "echte" versterker speel weleens een backup versterkertop meegenomen, maar ben ik mee gestopt omdat ik die ook weleens in een plas bier terug vond.
We zijn met twee gitaristen dus we zijn elkaars backup, dus die backup versterker was ook wat luxe.
In die band heb ik 1x een versterker gehad die ermee stopte. Die was toen ook wel echt stuk, maar was bij een van de laatste akkoorden dus verder geen verstoring eigenlijk.
Andere gitarist wel een keer zijn top kapot gehad, toen kon hij bier halen. Ook prima. Weinig mensen die dat merkten.
In de kemper-band ben ik de enige gitarist.
Eigenlijk wel vaker aan gedacht om daar een backup voor te voorzien maar ik ben heel slecht/laks in geld uitgeven aan dingen die ik juist niet wil gebruiken.
Ik heb het eens met onze geluidsman over gehad, en die vroeg me wat ik denk dat er gebeurt als zijn mengtafel (die net zo digitaal is) ermee stopt, dus dat motiveerde ook niet echt om er iets mee te doen.
In die band is de gitaar ook geen hoofdrol, dus hoef mezelf ook niet belangrijker te maken dan dat ik ben, dus als de Kemper ermee stopt krijgt de toetsenist het misschien wat drukker met de zooi dichtsmeren en heb ik vroeg vrij.
Regels voor berichten