Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 91

Discussie: Bax shop failliet

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ik vermoed dan weer dat weinig mensen jouw mening over met wie wel of niet een bedrijf te beginnen als belangrijk zullen bestempelen.
    Is dat gebaseerd op de landelijke cijfers of meer een onderbuiikgevoel? Ik weet het niet hè, jij bent de man van de cijfers en het spectrum.

Senior Member

Standaard

Mijn laatste ervaring in Bax A'dam was overigens echt dramatisch. Falen op alle punten, gitaar gekocht, aangegeven daar te willen ophalen. Hij was er, dat was het enige dat ze goed hadden. Er zaten krassen op, er zat niet de behorende koffer bij, de tremelo ontbrak, hij was niet alleen niet afgesteld, hij was echt in beroerde staat. De afhandeling van dit alles was ook echt pruts. Ik heb er veel gekocht in de loop der jaren, maar dit sloeg alles.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Is dat gebaseerd op de landelijke cijfers of meer een onderbuiikgevoel? Ik weet het niet hè, jij bent de man van de cijfers en het spectrum.
    Waarom zou ik landelijke cijfers moeten gebruiken om de onderbuikgevoelens van welgeteld één individu te bestrijden?

Senior Member

Standaard

Waarom zou ik landelijke cijfers moeten gebruiken om de onderbuikgevoelens van welgeteld één individu te bestrijden?
    Ah oké dus het gaat alleen maar over jouw gevoelens.

Senior Member

Standaard

Mijn laatste ervaring in Bax A'dam was overigens echt dramatisch. Falen op alle punten, gitaar gekocht, aangegeven daar te willen ophalen. Hij was er, dat was het enige dat ze goed hadden. Er zaten krassen op, er zat niet de behorende koffer bij, de tremelo ontbrak, hij was niet alleen niet afgesteld, hij was echt in beroerde staat. De afhandeling van dit alles was ook echt pruts. Ik heb er veel gekocht in de loop der jaren, maar dit sloeg alles.
    Ben ook ook welgeteld één maal in de de Arena bij Bax geweest, wat een slecht personeel liep daar zeg...... Ongehoord zoals die gasten zich opstelden. Ik kwam binnen groette de mensen aan de balie, die keken niet eens op en zeiden zeker niets!

Ik dacht mooi, eens maar niet niet weer!!!!!!!

Senior Member

Standaard

Nee, het gaat om jouw gevoelens. Jij roeptoetert toch wat zonder enige onderbouwing, bronnen, referenties etc? Ik spreek slechts, expliciet zo geformuleerd, een vermoeden uit. Je haalt van alles door de war. Edoch, .ik kan wel het e.e.a aan literatuur inzake religie en de invloed op bijvoorbeeld business ethics, management etc aanvoeren. Echter daar jij geen academische proxy hebt en veel artikelen achter de paywall zitten zal dat wat lastig worden. Verder, je komt me te gretig over voor een ouderwetse discussie en je eerste ad hominmen over autisme viel al weer, dus in het verleden behaalde resultaten etc, fijne dag verder (zonder enig sarcasme)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Ben ook ook welgeteld één maal in de de Arena bij Bax geweest, wat een slecht personeel liep daar zeg...... Ongehoord zoals die gasten zich opstelden. Ik kwam binnen groette de mensen aan de balie, die keken niet eens op en zeiden zeker niets!

Ik heb er vooral veel besteld. Ben ook wel eens in hun vorige locatie geweest, dat ging nog wel, niet spectaculair maar niet slecht. Die nieuwe locatie vlakbij de Arena, daar speelde bovenstaand debakel zich af, dat is echt het slechtste wat ik ooit in een muziekwinkel heb meegemaakt haha

Senior Member

Standaard

De meeste 'klanten' maakt het geen ruk uit, die nemen niet eens de moeite om te kijken waar zij iets kopen. Jet Cars bestaat ook al sinds 2012.

Ik kan een overname best begrijpen, als de prijs klopt, maar om dat samen met zo'n Zeeuwse refo te doen lijkt mij vragen om problemen.
    Ik vermoed dan weer dat weinig mensen jouw mening over met wie wel of niet een bedrijf te beginnen als belangrijk zullen bestempelen.
    Ah oké dus het gaat alleen maar over jouw gevoelens.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht

Nee, het gaat om jouw gevoelens. Jij roeptoetert toch wat zonder enige onderbouwing, bronnen, referenties etc? Ik spreek slechts, expliciet zo geformuleerd, een vermoeden uit. Je haalt van alles door de war. Edoch, .ik kan wel het e.e.a aan literatuur inzake religie en de invloed op bijvoorbeeld business ethics, management etc aanvoeren. Echter daar jij geen academische proxy hebt en veel artikelen achter de paywall zitten zal dat wat lastig worden. Verder, je komt me te gretig over voor een ouderwetse discussie en je eerste ad hominmen over autisme viel al weer, dus in het verleden behaalde resultaten etc, fijne dag verder (zonder enig sarcasme)
    Tja, een combinatie van ervaring en vertrouwen. Je zou bijna vergeten dat de tent failliet is. Maar goed, ik heb weinig vertrouwen in professionele familieverbanden. Jij blijkbaar wel en de mafia ook. Maar ik heb daar geen "Literatuur inzake religie en de invloed op bijvoorbeeld business ethics, management etc aanvoeren. Echter daar jij geen academische proxy hebt en veel artikelen achter de paywall zitten zal dat wat lastig worden. Verder, je komt me te gretig over voor een ouderwetse discussie"
    Ja zo gaat dat hè.

Senior Member

Standaard

Tja, een combinatie van ervaring en vertrouwen. Je zou bijna vergeten dat de tent failliet is. Maar goed, ik heb weinig vertrouwen in professionele familieverbanden. Jij blijkbaar wel en de mafia ook. Maar ik heb daar geen "Literatuur inzake religie en de invloed op bijvoorbeeld business ethics, management etc aanvoeren. Echter daar jij geen academische proxy hebt en veel artikelen achter de paywall zitten zal dat wat lastig worden. Verder, je komt me te gretig over voor een ouderwetse discussie"
    Ja zo gaat dat hè.
    Je pillen vanochtend niet ingenomen, Erik?
    “U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
    Van Kooten & De Bie

Senior Member

Standaard

Tja, een combinatie van ervaring en vertrouwen
    Jouw gevoel dus, gebaseerd op anecdotisch bewijs met n=1.

Jij blijkbaar wel
    Ik doe daar geen uitspraken over en schrijf nergens iets waarop jij een conclusie de ene kant noch de andere kant op zou kunnen bouwen.

Dit soort onnauwekeurigheden (ookwel: de ander woorden in de mond leggen) in combinatie met je persoonlijke aanvallen maken dat ik echt zo goed als nooit op je inga hier. Ik liet me even verleiden, zal niet weer gebeuren. Nou ja, over 10 jaar weer een keer ofzo.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten