Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Standaard Martin d18 uit 2012 vs 2023

De d18 uit 2012 is goed ingespeeld. Die uit 2023 is nieuw en onbespeeld.

Is er verschil in geluid? Wat zou ik kunnen verwachten?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maanen Bekijk bericht
    De d18 uit 2012 is goed ingespeeld. Die uit 2023 is nieuw en onbespeeld.

Is er verschil in geluid? Wat zou ik kunnen verwachten?
    Ik zou ook kijken hoe ziet die van 2012 er uit is goed ingespeeld maar heeft ie beschadigingen dan ging ik voor nieuw ik heb zelf ook de D18 ca 10 jaar oud maar als nieuw en gebruikt gekocht, en kocht er de D28 nieuw bij maar pakte toch overwegend de 18 omdat ik het geluid net wat warmer mooier vond maar dat is persoonlijk je zou ze beide moeten proberen probeer eerst de gebruikte staat ie je aan prijs goed niet verder zoeken twijfel je de noieuwe proberen klinkt ie beter en zie ie er mmoier uit en incl koffer dan die kopen
    succes.

Standaard

Wat zou een eerlijke prijs zijn voor een d18 uit 2012 die er nog goed uitziet?

Senior Member

Standaard

een eerlijke prijs is wat jij er voor over heeft er zal verschil moeten zijn met een nieuwe ik denk dat de prijs in de buurt van 2000.00 zal liggen als ie mooi is en goed speelt heb je er een goede koop aan.
    Je denkt ook over een nieuwe dus daar weet je de prijs van. dan zou ik weten wat ik er voor over heb. Heb je er foto's van hoe die er uit ziet . ze worden alleeen maar meer waard Ik verkocht mijn D28 voor meer dan ik er nieuw voor had betaald maar die zijn inmiddels ook weer duurder geworden. kortom de waarde is wat jij er voor over hebt en wat een ander daar van vind is niet belangrijk.
    laat maar horen wat je hebt beslist.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    een eerlijke prijs is wat jij er voor over heeft er zal verschil moeten zijn met een nieuwe ik denk dat de prijs in de buurt van 2000.00 zal liggen als ie mooi is en goed speelt heb je er een goede koop aan.
    Je denkt ook over een nieuwe dus daar weet je de prijs van. dan zou ik weten wat ik er voor over heb. Heb je er foto's van hoe die er uit ziet . ze worden alleeen maar meer waard Ik verkocht mijn D28 voor meer dan ik er nieuw voor had betaald maar die zijn inmiddels ook weer duurder geworden. kortom de waarde is wat jij er voor over hebt en wat een ander daar van vind is niet belangrijk.
    laat maar horen wat je hebt beslist.

Ik zat ook te denken aan een bedrag rond de €2000. Dat is wat de gitaar me waard is.

Heel erg bedankt voor je uitleg en berichten!

Ik laat het allemaal even bezinken. Maar heb nu wel een duidelijker idee van wat ik wil. Thanks!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maanen Bekijk bericht
    Ik zat ook te denken aan een bedrag rond de €2000. Dat is wat de gitaar me waard is.

Heel erg bedankt voor je uitleg en berichten!

Ik laat het allemaal even bezinken. Maar heb nu wel een duidelijker idee van wat ik wil. Thanks!
    Ik begrijp dat je er over na wilt denken maar als het een gebruikte gitaar is die op een site te koop staat hoeft er maar 1 andere liefhebber te zijn en dan ben je wellicht te laat dus als je het geld hebt en de verkoper gaat akkoord met hje voorstel zou ik kopen ik heb ook wel eens net te lang gewacht. nu beslis ik sneller van de week mijn 18e gitaar gehaald een Burns limitid edition voor een mooie prijs.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten