Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
    Senior Member

Standaard

Chapter Warffum komt zo ook die kant uit. Hoop dat mijn hooikoorts zich gedeisd houdt, anders wordt het Snotfest 2025.

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Senior Member

Standaard

Was weer leuk jongens. Maar het is wel de kat op het spek binden: https://www.flickr.com/photos/192020...7720324309889/

Verkoper wou er 200 voor hebben, ik heb de inhoud van mijn beurs geboden. Oudste truc in het boek

Standaard

Om aanvaringen met de heer James David Vance (geboren als James Donald Bowman, beter bekend als J.D. Vance) te voorkomen, heb ik in de voorgaande 11 of 12 afleveringen van de Noorder Gitaar Dag uitbundig iedereen bedankt.
    Alle betrokkenen bij organisatie, op-, en afbreken etc etc etc.
    Dat doe ik ook nu, dat snap je.

Ik vertrok om half 8 met goede moed, om om 8.40 uur met 80 kilometer op de teller weet trug voor mijn deur te staan.

Ik was de dag ervoor op een gruwelijke manier door mijn rug gegaan en 80 kilometer was al niet te doen. Laat staan de 480 v.v. die die uitstap met zich mee had gebracht.

Ik bied mijzelf verontschuldigingen aan dat ik me vanaf oktober iedere dag op die dag (Dag) heb verheugd.
    En aan de personen die die dag ieder jaar zo’n ontzettend leuk feest in elkaar draaien.
    Ik hoop dat iedereen die wel is geweest het naar zijn/haar zin heeft gehad en ik hoop volgend jaar wel weer van de partij te zijn.
    Aan ieder waarmee ik ook buiten Dag of forum contact heb: zie je zoen!!!

Aan de rest (naar keuze) een stevige knuuuuuf of verdienstelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

Senior Member

Standaard

Je wordt ouder papa.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Om aanvaringen met de heer James David Vance (geboren als James Donald Bowman, beter bekend als J.D. Vance) te voorkomen, heb ik in de voorgaande 11 of 12 afleveringen van de Noorder Gitaar Dag uitbundig iedereen bedankt.
    Alle betrokkenen bij organisatie, op-, en afbreken etc etc etc.
    Dat doe ik ook nu, dat snap je.

Ik vertrok om half 8 met goede moed, om om 8.40 uur met 80 kilometer op de teller weet trug voor mijn deur te staan.

Ik was de dag ervoor op een gruwelijke manier door mijn rug gegaan en 80 kilometer was al niet te doen. Laat staan de 480 v.v. die die uitstap met zich mee had gebracht.

Ik bied mijzelf verontschuldigingen aan dat ik me vanaf oktober iedere dag op die dag (Dag) heb verheugd.
    En aan de personen die die dag ieder jaar zo’n ontzettend leuk feest in elkaar draaien.
    Ik hoop dat iedereen die wel is geweest het naar zijn/haar zin heeft gehad en ik hoop volgend jaar wel weer van de partij te zijn.
    Aan ieder waarmee ik ook buiten Dag of forum contact heb: zie je zoen!!!

Aan de rest (naar keuze) een stevige knuuuuuf of verdienstelijke groet, Gus
    ik dacht al waar blijft gus? sterkte als je rug er helemaal mee ophoudt dan kan je beter rustig aan doen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten