Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
    Senior Member

Standaard

Je inspireert me om ook weer eens 'indie' op te pakken. Ik hou best van Bon Iver, Dustin Tebutt, Sufjan, Vancouver Sleep Clinic, Eleven, Eels, Hollow Coves, Radiohead etc. Oke, geen idee of dat helemaal indie is maar goed, whatever. Vooral om eens zo te experimenteren met de mix en de sound, lijkt me heerlijk. Ik doe af en toe wel eens wat in die richting maar maak t nooit af. Hmmm....

Standaard

Hoi hoi
    Gear is gereedschappen mijn ogen. Maar ja, ik heb vorige week nog een nieuwe gekocht en gepost op ‘wat is je laatste aanwinst’ of zoiets.

Ik kom hier (sounds) regelmatig om wat rond te struinen. Het leuke is dat het me soms laat luisteren naar dingen waar ik normaal niet zo makkelijk warm voor loop. En dan blijkt soms dat ik ineens merk dat ik mijn kont in het nattige festival gras zou laten zakken om daar eens van te genieten.
    Dit is er zo een.
    Zie ik af en toe ook kleine stukjes Bernard Buffet in het artwork?

Kort en goed: ziet er goed uit; klinkt heerlijk. Van mij mag het vaker.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

Senior Member

Standaard

Je somt daar ongeveer alles op wat ik erg tof vind. Heel bewust sorteer ik niet voor op een indie-achtige sound. Het is gewoon het enige wat ik kan. Ik zou nog wel eens onversneden prog willen maken, maar ben bang dat dat toch weer indie wordt. Anekdoten is voor mij zo'n band die op het snijvlak zit.

Ik denk denk niet zo in genres, het is wat het is. Dat is voor een mogelijk publiek natuurlijk kut, want het lijkt nergens op.

Dat muziek inspireert is een feit, dat heb ik eigenlijk ook met alles wat ik echt goed vind ;-) Op ska na, dat snap ik niet ;-)

Senior Member

Standaard

Ik ken Bernard Buffet niet, maar zal dat opzoeken! Dank voor je mooie woorden. Op een festival zal je me niet aantreffen, sorry daarvoor.

Standaard

Mooi en intrigerend.

Heb wel even nodig om dit goed te laten doordringen. Naarmate het nummer vordert, steeds meer overtuigd.
    Niet echt door de zang - of toch wel? Ik weet het niet zo goed. Ik zou het zelf wel zo willen durven.

Ik weet niet of je het nodig vindt om associaties te horen van ons, maar ik hoor er wel wat Radiohead in. (En dat is ook een compliment.)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten