Dit klinkt lekker!
Heb niet zo veel met Joe Cocker, maar het is leuk en goed hoe jullie het doen.
Petje af voor de 'dirigent(en)' of regisseurs.
Dit klinkt lekker!
Heb niet zo veel met Joe Cocker, maar het is leuk en goed hoe jullie het doen.
Petje af voor de 'dirigent(en)' of regisseurs.
Favorieten/bladwijzers