Ondanks dat je hoort dat sjaak zwaar aan de coop zit
Is ie weer erg Nice!
Hoi hoi
Hope this finds you well?
En leuk dat je weer langs kwam voor een luisterbeurt.
Ik schrijf niet voor ‘het publiek’ maar het is altijd leuk als er naar je werk wordt geluisterd.
Dank je wel.
Ook namens Shiloh…..
Favorieten/bladwijzers