Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
Ben onderhandelen met platenlabel, zeer goede voorwaarden, maat ik denk toch dat ik 'm afsla want vooral goede deal voor zeer actieve band met meerdere leden die gigs doen etc.
Is dat een stap te ver voor je, Fu, om een band te beginnen?
Kan me overigens voorstellen dat jouw muziek zich door de complexiteit - hoeveel gitaarpartijen zitten er wel niet in - moeilijk live laat uitvoeren. Zou me wel ‘vereerd’ voelen....