Nou nou, Gus, wat een eer!

En ja, ik knutsel nog steeds vrolijk voort, maar ik heb de laatste jaren niet zo'n puf meer om van elk project hier een bouwverslagtopic bij te houden. Te veel gehannes met foto's heen en weer pompen en elke keer toch ongeveer hetzelfde verhaaltje erbij typen. Ik probeer nog steeds wel van elk ding dat af komt hier ergens een plaatje achter te laten. Dit jaar gaat het alleen niet zo vlot met de productie, en bovendien ben ik bezig met de bouwchallenge voor de volgende DGBM, dus ik wil daar ook geen spoilers van geven...

Voor de rest zal ik een van de weinigen zijn die juist niet is overgestapt naar andere sociale omgevingen. Dat Instagram heb ik nog nooit gezien...

En wat betreft opdrachten en PMmetjes... eeh... ik ben en blijf een welwillende hobbyist, en bouw in principe alleen voor mezelf. De resultaten zijn meestal wel functioneel, en ik vind ze meestal wel lollig, maar heel mooi, strak, netjes en weldoordacht wordt het zelden.
Als ik ergens naar kan kijken of meedenken, is dat altijd leuk, maar ga dat vooral niet zien als opdracht! Dat suggereert maar dat ik precies weet wat ik aan het doen ben, brrr...