De gitaar heeft een warme klank, wat je mag verwachten van cedar. Ook zijn de hoge tonen rijk aan klank en niet schel oid. Ik hoop in de toekomst wat gear aan te schaffen zodat ik een demo kan maken. Een opname met mijn mobiel doet de kwaliteit van het geluid geen goed.
Qua bespeelbaarheid heb ik de afstellen bijna naar mijn wens. Maar dit is natuurlijk heel persoonlijk en kan voor iedereen weer anders zijn. Ik hou zelf van een lagere actie en streef naar 2/ 2,5 mm tussen de snaar en de 12e fret.





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers