Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
    Senior Member

Standaard effect apparaat zoom 508 met shadow geluiden geeft plots geen geluid meer dooer

Dem508 geeft plots geen geluid meer door.
    het ligt niet aan de versterker op verschillende geprobeerd. als ik de gitaar rechttreeks inplug heb ik versterkt geluid zet ik de 508 er tussen geen versterkt geluid meer. het apparaat staat wel aan is verlewcht en reageert op up en down dan gaat ie naar een ander niveau maar geen geluid iemand een idee wat het zou kunnen zijn of waar kun je zo iets laten controleren en of repareren ik denk niet dat elke gitaar winkel dat kan maar wie weet, liefts een reparteur die niet te ver weg woont Ik woon in Cranendonck maar opsturen kan natuurlijk ook.
    Vast bedankt voor een reactie en sorry als ik een domme vraag stel. Ik ruik ook geen brandlucht aan en in het apparaat.
    gr
    Han

Senior Member

Standaard

Twee meest voor de hand liggende vragen zijn wat mij betreft: als hij gevoed wordt op batterij: is die nog voldoende op spanning? Indien door het lichtnet: zit de stekker in het stopcontact?
    Verder: in- en output misschien verwisseld? Ik ken het apparaat verder niet, maar is de output voldoende/goed ingesteld? Patchkabeltje misschien kapot?
    “U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
    Van Kooten & De Bie

Senior Member

Standaard

wordt gevoed door adapter alles is verlicht en schakelt up en down de kabels ijn niet verwisseld want het ene moment werkte het goed en later zonder iets te veranderen niet meer omdat alles brand denk ik ook niet aan een zekering al zou ik niet weten of en waar die zou zitten heb ook ipv de voeding een batterij gebruikt geen verschil.
    het is denk ik handiger als mensen die het apparaat kennen reageren al ben ik blij met elke suggestie. ik heb ook ander kabels geprobeerd om kabel uit te sluiten.

Senior Member

Standaard

volgens mij een heel oud bakje, en als de voeding nog goed is en alles lijkt te werken maar geen geluid, misschien de jack aansluitingen.
    ga ervan uit dat je er 2 hebt, en misschien is daar 1 van kapot

Senior Member

Standaard

Anders stat er voor 90 EUR nog eentje te koop:

https://www.marktplaats.nl/v/muziek-...tieke-zoom-508

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops Bekijk bericht
    volgens mij een heel oud bakje, en als de voeding nog goed is en alles lijkt te werken maar geen geluid, misschien de jack aansluitingen.
    ga ervan uit dat je er 2 hebt, en misschien is daar 1 van kapot
    Ik heb maar 1 508 wel meerdere effect apparaten en ik heb er een hekel aan als iets niet werkt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Anders stat er voor 90 EUR nog eentje te koop:

https://www.marktplaats.nl/v/muziek-...tieke-zoom-508
    dat is inderdaad een mogelijkheid, bedankt ik had er nog niet op gezocht of gezien.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    dat is inderdaad een mogelijkheid, bedankt ik had er nog niet op gezocht of gezien.
    Ik heb dat apparaat op MP gekocht maar ik zou toch de gene die nu niet werkt gerepareerd hebben of weten waarom ie het niuet doet.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    Ik heb dat apparaat op MP gekocht maar ik zou toch de gene die nu niet werkt gerepareerd hebben of weten waarom ie het niuet doet.
    Goede keuze, want ze zijn zeldzaam en meestal wordt er minstens het dubbele voor gevraagd.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten