Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
Ook al heb ik geen GT meer, ik blijf de ontwikkelingen op de achtergrond nog wel volgen. Volgens YT zijn er met deze update 3 nieuwe X-ampmodels toegevoegd, in het moderne metal genre. Mooi dat Roland toch nog actief is met updaten, dat had niemand verwacht.
En 6 bas ampsmodellen. En 2 distortionpedalen.
Gisteren uitgebreid getest.. enkele van mijn live gebruikte patches aangepast met de nieuwe distortions. Anders niet zoveel veranderd.
Maar was al ferm content met de vorige upgrade.