Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 26

Hybrid View

Senior Member

Standaard

Het is natuurlijk geen verhaal dat enkel over kosten gaat,
    Ik heb alle mogelijke varianten wel gehad, van zelf creabea tot laten maken in de USA,
    wat voor mij werkt zijn mongrels, oude F bodies en nekken in elkaar flansen, mix & match

Wat iig niet voor mij werkt zijn goedkope chinese zooi die een eigen standaardisatie erop nahouden,
    neckpockets die te ruim zijn, slecht uitgelijde frezingen en pickguardsgaten waar schroefjes zich schuin indraaien.

Senior Member

Standaard

Zeker niet alleen een kosten verhaal, maar ik vind het altijd zo zonde dat mensen gaan voor een kit terwijl ze zelf veel meer kunnen dan ze denken. Meestal is het een kwestie van durven. Tuurlijk, als je echt twee complete linkerhanden hebt is het misschien niet het beste idee, maar als je een beetje handig bent, secuur kan werken en geduld hebt, moet je een eind kunnen komen. Al dan niet met een berg hulp van dit forum.

Ik denk dat er zelfs als je de stap zou durven zetten om het zelf te gaan doen, je ook nog wel een hobbybouwer in de buurt kunt vinden die je op weg wil helpen. Zwolle is voor mij wat ver, maar ik zou zoiets zelf geen probleem vinden om iemand op weg te helpen in zijn eerste gitaarbouw.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten