Citaat Oorspronkelijk geplaatst door munkie Bekijk bericht
Ik ben blij dat ik de goede tijd nog heb meegemaakt, echte amps die stonden te brullen, Rock 'n Roll
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
Ik ook. Als je nooit met wapperende broekspijpen in een zee van feedback voor een 4x12 hebt gestaan heb je nooit echt rock'n roll gemaakt.
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
Bogner 4x12 OS ervaringsdeskundige
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NLF Bekijk bericht
Nee, ik denk dat het inderdaad zo is. Er is ook rock n roll gemaakt met kleinere amps (Scotty Moore met Tweed). En er is prima muziek buiten de rock n roll gemaakt. En er wordt van alles gedaan met software, PC en modellers, en dat is goed. Maar het is wel iets anders. Dat heeft met energie te maken (versterken is energie toevoegen aan). Het is een kwestie van de muziek voelen, ervaren, in plaats van in je hoofd zitten.
Kortom: vroegâh was het allemaal beter....
Hou toch op.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NLF Bekijk bericht
Op een versterker spelen die hard staat op een podium voor duizend mensen is ook echt anders (en veel moeilijker) dan thuis achter je PC veilig wat zitten te pielen totdat je de solo eindelijk foutloos hebt gespeeld en m uploadt. Maar er wordt tegenwoordig veel moois gedaan met PC, in ears, modellers en dat soort dingen, en dat is fantastisch. Niks mis mee. Er is ook veel te beleven buiten de rock muziek. Maar het is wel echt anders; er is ook verschil tussen het rijden op een elektrische fiets en een Harley.
Open deuren geen gebrek. maar je enthousiasme is aanstekelijk.