Elementen uitverkoop: Diverse OEM (Indie, FGN, ESP), Gibson T-Top 1978 en diverse Seymour Duncans
https://www.marktplaats.nl/u/rinze-rinzema/17957072/
Setje Indie humbuckers met chroom kapjes uit een Indie IPR 40 euro. Goede keramische humbuckers, weerstand rond de 8 kOhm. Meer in de richting van PAF's dan high output dus. Vieraderige aansluiting.
ESP 400 Series Tele brug element 25 euro.
Setje FGN LS10 zebra humbuckers 50 euro. Afkomstig uit een FGN LS10 uit het begin van de productie (nog met de Gibson cutaway). Paf-achtig, heb er verder weinig over kunnen vinden.
Setje FGN Tele elementen 40 euro. Afkomstig uit een oudere FGN Tele.
Gibson T-Top 1978: bieden. Deze Gibson T-Top heeft bij de vorige eigenaar een bewogen leven gehad. Oorspronkelijk afkomstig uit een Gibson The Paul was hij geëindigd als klankgat-element in een Western gitaar. Ik heb hem uit elkaar gehaald, goed nagekeken en weer in elkaar gezet en gewaxpot. Hij is 100 procent functioneel.
Seymour Duncan APH1B 80 euro.
Seymour Duncan Little 59 60 euro. De poolschroefjes zijn flink roestig, was al zo toen ik hem kocht. Volledig functioneel.
Seymour Duncan SH1N 75 euro.
Seymour Duncan SH2N 75 euro.
Seymour Duncan SH4 75 euro.
Seymour Duncan SH4 75 euro.
Wie weet kan er ook geruild worden, ik heb alleen belang bij low tot medium output Dimarzio humbuckers.

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers