De Tonex (pedal) is nu al vele malen groter dan Amplitube ooit geweest is. Daarnaast is de Tonex het beste dat er is qua modeling van versterkers, als je de experts mag geloven. Ze zijn bij IKm vast al bezig met een alles in 1 apparaat om echt de strijd aan te gaan met AxeFX, Kemper, Helix etc. Dat is natuurlijk wel speculatie van mijn kant.
Ik had de plugin al gekocht, en als je niet live speelt, is dat eigenlijk alles dat je nodig hebt om opnames te maken of thuis wat te pingelen. Nu heb ik toch de Pedal besteld (€445 bij Musik-Produktiv maar niet op voorraad), en zit ik al te kijken om er een live-setup van te maken met mijn HX Stomp en dan eventueel via midi te besturen. Met 3 voetschakelaars kan ik net niks maar aan de andere kant heb ik ook geen zin om weer te k#tten met zoiets als een Behrelul FCB1010... Ach ja, het zijn 'eerste wereldproblemen' wat dat betreft
Volgens mij heeft in Europa alleen Thomann voor een halve dag de Tonex Pedal uit voorraad leverbaar gehad. Daarna niks meer en overal staan minimaal 2 weken levertijd lijkt het. Bij IKm direct bestellen gaat ook niet zo hard volgens de lui op TGP, terwijl ze in Italië worden gemaakt, dan wel in elkaar geschroefd.
Favorieten/bladwijzers