Heb voor mijn muziekstijl (Shadows) een 10 bands equalizer nodig. Kan natuurlijk kiezen voor een stompbox uitvoering, maar ik zou liever een multieffect hebben, waar zoiets in zit. Weten jullie welk multieffect dat aan boord heft?
Heb voor mijn muziekstijl (Shadows) een 10 bands equalizer nodig. Kan natuurlijk kiezen voor een stompbox uitvoering, maar ik zou liever een multieffect hebben, waar zoiets in zit. Weten jullie welk multieffect dat aan boord heft?
Gaat ‘m niet worden, denk ik. Volgens mij ook niet echt nodig:
“U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
Van Kooten & De Bie
Ik vind het ook een vreemde redenatie, maar wellicht dat er in HB Marvin kringen inmiddels een enorme noodzaak wordt gemeld.
SSS Strat, Vox AC30, WEM ofzo tape-echo en een volumepedaal.... dat was het toch wel zo'n beetje?
Ik verbaas me al jaren over hoe the shadows een werkelijk volledig losstaand subgenre binnen het gitaristenwereldje is wat nagenoeg niet mengt met andere genres.
„…were you born that stupid? Or did you have to study?“
— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky
Ik vermoed dat ie n 10bands eq nodig heeft omdat ie juist niet al die ingedienten die Erik noemt heeft en je dus met 10bands redelijk kunt sculpten, fijner kunt sturen dan ee 3bands parametrisch. Zoiets
Dat zou zomaar kunnen, maar grote afwezig is dan weer de TS für aufklärung.
Wie das geht, wie das geht
Gitaarles en basles in Weert
www.gitaarschoolweert.nl
New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales
Favorieten/bladwijzers