Fender installeerde in '76 een 5 way switch maar de avri kreeg een 3 way en een losse 5 way die meegeleverd werd.
Pas vrij recent, (American vintage II) volgens mij, is de Avri standaard met een 5 way, zonder losse 3 way of course.
Fender installeerde in '76 een 5 way switch maar de avri kreeg een 3 way en een losse 5 way die meegeleverd werd.
Pas vrij recent, (American vintage II) volgens mij, is de Avri standaard met een 5 way, zonder losse 3 way of course.
Die avri van mij schijnt een CS avant la letter te zijn. Uiteraard met 3 standen, want anders niet vintage correct. Heb een beetje tegen m’n gevoel in een originele Fender vijfstanden gekocht, die netjes MIC bleek te zijn![]()
En dan te bedenken dat er gewoon een 10 weg switch voor strat te koop is.
Nah, dat is wel bout hoor,
heeft Hendrix ooit iet met dat tussenstandje gedaan?
Ik denk dat voor Sultans of Swing het tussenstandje een schimmig bestaan leidde.
Maar on a personal note mag je het zelf uitmaken natuurlijk.
Hendrix deed niet met het tussenstandje omdat het tussenstandje er niet was. Sommige mensen gingen een stuk laterhun 3 way switch ergens invijlen om dat te realiseren. Ome leo vond dat maar niets dus het gebeurde niet. Pas lang nadat de tomo verkocht was ging men het echt leveren.
Ik heb meerdere Strats met 3 weg schakelaar, en deze zijn allemaal prima tussen de elementen in te zetten hoor.
Heerlijk,... en zo deden ze het vroeger ook al toen er nog geen 5 way switchen waren
Favorieten/bladwijzers