Kleine board, versie zoveel....
Poly tuner
Mini wah
TC phaser, echt goed ding!
Klon klone
Hardwire drive, simpel maar goed
Zendrive clone
Ibanez DML
Keeley Magnetic Echo voor mijn Deluxe Memory man behoefte
Ze hadden denk ik de pech van hun Digitech afkomst, die velen als low quality zagen (begrijpelijk). Daarna werden ze ingehaald door de kleiner-is-beter rage. Ik had deze een tijd naar volle tevredenheid gebruikt in combinatie met een amp die ik inmiddels niet meer heb en nadat mijn bandmaatje deze een tijd gebruikt had, lag hij al een tijdje te verstoffen op de vloer van de oefenruimte. Toch maar weer eens gepakt en verdorie: prima ding. Prettige hairy oversturing en upper mids die net lekker door de mix prikken.
Uit die serie heb ik de trem/rotary,
op de achtergrond zit een constant digitaal spoortje en als je dat eenmaal hoort kan je dat niet onhoren,
sounds zijn verder ook niet spectaculair hoewel de mix van rotary + vibro heel bruikbaar is.
Pedaaltje was iig geschikt om alle vooroordelen tav digitech bevestigd te zien en tevens voor de toekomst te vrijwaren van meer Digitech producten.
Ja, die klacht hoorde ik vaker voorbij komen. Geen idee of het een digitaal pedaal is of analoog met een slecht ontwerp en dus wat overspraak. Sowieso in verhouding weinig goeie rotary pedalen op de markt...
Van Hardwire zijn de TS kloon, deze SC2, de reverb en de delay helemaal prima als ze laag geprijsd zijn.
Simpel, klein en effectief. Meer heb je als Rick Parfitt-wannabe ook niet nodig.
De tweede drive (Super Sport) staat veel feller ingesteld - met meer 'grit' - en gebruik ik omdat m'n Telecaster in open G nogal een 'doffe' pickup heeft. Veel minder output ook. Welke overdrive ik gebruik heeft dus te maken met welke gitaar ik bespeel. Nieuw element ligt klaar om te solderen maar ik moet nog de tijd nemen om dat daadwerkelijk te doen.
![]()
Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
Yes! De Barber Super Sport! Super fijn pedaal!!!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com
Favorieten/bladwijzers