Nou heb ik een paar maanden terug uitgebreid met dat cleane kanaal van die SLO zitten stoeien. Ding 1 is dat ik in werkelijk elke SLO variant die je tegenkomt zit te malen hoe het geheel, logisch gezien, nou precies aangesloten zit. Door de manier van tekenen, die je ook in jouw snippet weer terug ziet komen, is elke overzichtelijke flow er uit. Daarnaast zitten de Clean/Chrunch en de bright van het cleane kanaal nogal met elkaar verweven. Het 2e doel wat ik had was dat ik in die Clean/Chrunch schakeling,gemaakt met een DPDT, een sectie van die DPDT vrij wou krijgen voor een indicatie-LED op het front. Met daar nog de extra eis aan dat die LED, evenals andere LED's, elektrisch in een ander domein zaten dan de audio. Om ploppen en andere storingen te verhinderen dus. Sowieso is de switching, en vooral de control daarvan, duidelijk niet het sterkste punt van het ontwerp van de SLO.
Benedenstaande snippet doet vanuit een audio-respons precies hetzelfde als het origineel. Behalve dat de Clean/Chrunch nog maar 1 DPDT sectie nodig heeft. De Bright LED heeft géén LED indicatie. De DPDT schakelaars zijn onderdeel van een PushPull pot. Vandaar dat ze geen SW maar VR als refdes hebben.
![]()

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers