soldano zijn het beste te vergelijken met marshalls maar dan met klasse a elektorinca.
dus met andere woorden veel beter kun je niet krijgen.
soldano zijn het beste te vergelijken met marshalls maar dan met klasse a elektorinca.
dus met andere woorden veel beter kun je niet krijgen.
Ja dat wist ik wel,soort super Marshalls,ik bedoelde dat ik er zelf nog niet op heb gespeeld. Ik heb ze wel eens gehoord.
Allman Brothers spelen er ook op, net als Clapton.Wie heeft er eigenlijk niet op gespeeld, Luke en VanHalen ook al.
Wat dacht je van Dumble amps, Kendrick.....
Is er in Nederland trouwens al een zaak die Andreas sharks verkoopt?
Bijzondere dingen zijn dat man, kijk maar eens op http://www.andreasguitars.com... erg bijzondere gitaren.
souman in wezep ben ik erg tevreden over.
goede service's ik krijg vaak plectrums en snaarwinders en troep mee.
ook krijg je vaak korting. het zijn wat onbekende gitaarmerken maar zeker wel goed.
Ik heb heel goede ervaringen met Guus Arons in Heerlen, leuke behulpzame mensen en een prima service.
Minder goede ervaringen met Daan Smit in Maastricht, verkocht mij zonder blikken of blozen een gitaar van 275 euro voor 495 euro en begon ook nog tegen te sputteren toen ik er mee terugging, met veel moeite mijn geld teruggekregen.
Heb nog eens e.e.a. gechekt maar mijns insziens zijn veel gitaren daar met de natte vinger geprijst, daar zien ze me niet meer terug.
Mvgr. Dirk Jan![]()
Goede ervaringen: Deze winkel en deze ook
Iemand ervaring met winkels in de provincie Antwerpen (België)?
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Ibanez ARX500 door een Marshall MG100oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos![]()
Een gitaar is als een vrouw. Hoe natuurlijker, hoe mooier!
Strings & Things op 't Zuid
En minder goede ervaring:
Beatshop zijstraat van de Melkmarkt
P&R Guitar Gallery dat is in Merksem, hebben er amper iets en als ze het hebben is het extreem duur. En recht daarover heb je muziek winkel Amadeus Mozart.
Feedback Rotterdam; enorme toko waar je eigenlijk alleen wat moet kopen als je al weet wat je wilt hebben. Tref je de verkeerde medewerker dan ga je je geheid enorm irriteren. Al sta je zo ongeveer op de balie, dan nog blijft de knurft in kwestie verveeld naar zijn kompjoeterschermpje kijken. Let wel ik zeg de verkeerde, want er lopen er ook een paar rond die je echt wel willen helpen. Helaas weet ik zo gauw de naam niet, maar er is er een op de gitaarafdeling die me toch heel netjes heeft geholpen (en zowat zijn nek brak toen hij een gitaarkoffer van een onmogelijke plaats moest pakken). Ook het indo type met lang haar (niet die zwans die op de drumafdeling staat te....tsja wat doet ie eigenlijk) is er een die je goed kan hebben. Kortom je moet wel assertief zijn wil je er beweging in krijgen.
Wel leuk natuurlijk dat je zo ongeveer alles zomaar van de muur kunt rukken om op te pielen. Wat dan wel weer een enorm aantal gitaren zonder switchknoppen en andere knopsels oplevert. Sommige mensen jatten idd alles wat los en vast zit, jammer is dat.
Promusicstore is ook een goeie winkel. Sympathieke gasten, alle tijd om wat uit te proberen. Ook belangrijk; ze nemen de telefoon op. Alleen als je via hun webshop wat bestelt is het niet van voor 16.00 besteld, de volgende dag in huis.
Peter Verspuy als laatste; volgepropte toko met erg veel lefty spul, veel budget crap maar wel heel veel verschillende muziekinstrumenten. Helaas veel Stagg. Personeel is niet altijd terzake kundig. Valt met Peter zelf wel wat te sjacheren als je het rëëel houdt. Ook hier testcabines. Minder relaxed dan bij Feedback (doe je wel je jas uit, speel je niet te hard etc) maar goed dat valt wel mee. Qua prijzen wel te doen, qua service weet ik niet, nog geen gebruik van moeten maken. Je wordt er wel netjes geholpen.
Qua buitenland; Musik Produktiv vind ik zelf top. Goed bereikbaar, Jos wentink reageert snel en terzake op mails, en ze leveren goed en snel.
Such is life and it's getting sucher everyday.
*SPAM* 100 watt plexi superlead PPMV in wit tolex te koop! PM voor info!
Favorieten/bladwijzers