Nou dat is mooi allemaal, heb je een fijne gitaar erbij, en weer eens wat anders! Ik ken alleen de Sire Bassen, en die zijn qua value for money heel goed!
Nou dat is mooi allemaal, heb je een fijne gitaar erbij, en weer eens wat anders! Ik ken alleen de Sire Bassen, en die zijn qua value for money heel goed!
Is toch niet vanzelfsprekend. Had ooit een Gibson LP de Luxe (‘7- op zich toch al een tone block, zou je zeggen - en die gilde bij het minste of geringste, niet normaal. Heeft uiteindelijk dan ook het veld moeten ruimen.
Fijn dat de gitaar aan je verwachtingen voldoet!
“U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
Van Kooten & De Bie
Met veel meer gain dat dit speel ik niet. Ben nog aan het kloten met mijn sound, heb ook een nieuw multieffect bakje Nux MG 30, dus niet te kritisch zijn op mijn spel.
Laatst gewijzigd door arnoldtims; 30 juni 2022 om 18:00
Klinkt wel lekker hoor, beetje snappy.
Congrats !
Lekker hoor! Nice, maat 👏👏👏
Mooie gitaar lekkere sound 👌
Bij een solid body zijn de elementen eigenlijk altijd de oorzaak van gepiep en gegil, klinkt ook anders dan bij een semi of hollow.
Als je pups slecht gewonden zijn of niet gewaxed dan maakt die massieve plank niet zoveel uit als je hard speelt of flink vervorming in zet.
Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.
Dank heren
Favorieten/bladwijzers